۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۲

جودو قهرمانی آسیا - چین

رستگار: کادر فنی تیم های جوانان و نوجوانان تغییر می کند

رستگار: کادر فنی تیم های جوانان و نوجوانان تغییر می کند

رئیس فدراسیون جودو گفت: نتایج نوجوانان و جوانان در رقابتهای قهرمانی آسیا غیر قابل تصور است و تغییراتی در این بخش خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر،  محمدعلی رستگار که در چین به سر می‌برد در پایان رقابتهای نوجوانان و جوانان آسیا گفت: این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا در سطح فنی بالایی برگزار شد. کشورهای آسیایی به شدت در حال سرمایه گذاری و پیشرفت هستند و دیگر هیچ جودوکاری را نمی توان دست کم گرفت و متاسفانه نمایندگان ایران موفق نشدند روی تاتامی چین نمایش قابل قبولی داشته باشند.

وی افزود: حواشی مختلفی باعث شد تا تیم های نوجوانان و جوانان ما نتوانند به مسابقات سال گذشته قهرمانی آسیا در چین تایپه اعزام شوند و همین یک دوره غیبت خساراتی به جودوی ایران زد که جبران آن سال‌ها طول می کشد.

رستگار افزود: اینکه ما در این دوره فقط موفق به کسب مدال برنز شدیم نمی تواند نتیجه جالبی باشد و ما خود بیش از هر کسی به ضعیف بودن این نتیجه اعتفاد داریم که در بازگشت به تهران و در یک جلسه با بررسی نتایج ، برای آینده تصمیم گیری خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون جودو در مورد سرنوشت کادر فنی تیم های ملی جوانان و نوجوانان گفت: نزدیک به دو سال است که کادر فنی این تیم ها مشغول فعالیت هستند و به آنها فرصت کافی داده شد که متاسفانه از نظر كسب مدال مرغوب طلا عملکرد قابل دفاعی نداشتند به همین دلیل تصمیم گرفتیم تغییرات اساسی در این بخش داشته باشیم.

وی در پایان گفت: اینکه جودوی جهان و حتی آسیا به سرعت در حال پیشرفت است یک واقعیت غیرقابل انکار است ولی برای ما بهانه ای برای توجیه این نتایج نخواهد بود و باید طرحی نو برای ساختن پشتوانه های قدرتمند برای تیم ملی داشته باشیم چرا که اگر می خواهیم در جهان مدال کسب کنیم  و اگر داعیه مدال المپیک داریم با این نتايج به جایی نخواهیم رسید.

قابل ذکر است تیم های جودو جوانان و نوجوانان ایران با کسب هفت مدال برنز به کار خود در این رقابتها پایان دادند.

 

کد خبر 2194691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha