۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۹:۴۱

جودو قهرمانی آسیا - چین؛

جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند/ حذف بانوی جودوکار بدون مبارزه

جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند/ حذف بانوی جودوکار بدون مبارزه

مراسم قرعه کشی رقابتهای جودوقهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا درچین قرعه کشی شد و نمایندگان ایران حریفان خود در این رقابتها را شناختند. در این میان با اشتباه مسئولان برگزاری مسابقات، یکی از بانوان مبارز ایران با وجود اینکه کارت مسابقه هم برایش صادر شده بود، بدون اینکه مبارزه ای برگزار کند از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از رقابتها امروز چهارشنبه با مبارزات رده سنی نوجوانان و در سالن المپیک شهر "چنگ مای" آغاز می شود که هشت نماینده ایران در بخش پسران و دو نماینده دیگر در بخش دختران به روی تاتامی می روند.

مبینا عزیزی ملی پوش ایران در وزن 57- کیلوگرم بود که آی دی کارت شرکت در مسابقات را هم در این وزن گرفته بود ولی به دلیل اشتباه مسولان ثبت نام و نوشتن نام او بین ورزشکاران وزن 52- کیلوگرم،این ورزشکار ایران از مسابقات حذف شد. اعتراض مسئولان تیم ملی هم به جایی نرسد تا این بانوی جودوکار از دور مسابقات بدون حضور روی تاتمی حذف شود.

تصویر کارت مسابقه مبینا عزیزی

اما امروز چهارشنبه در رده نوجوانان و در بخش پسران محمد عباس نژاد در وزن 50- کیلوگرم در دور اول استراحت دارد و در دور دوم با برنده دیدار "کولدیپ" از هند و "ساگینبایف" از قزاقستان روبه رو می شود. محمد رشنونژاد در وزن 55-کیلوگرم در دور  اول " هان مان" از هنگ کنگ را پیش رو دارد و در دور دوم با برنده عراق و کره جنوبی مصاف می کند. کاویان بیرانوند در وزن 60-کیلوگرم دور اول استراحت دارد و در دوردوم با برنده "چن" از چین تایپه و "سلطانف" از قزاقستان روبه رو می شود.

محمدرضا فتحی پور در وزن 66-کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و دور دوم با برنده "سجاد" از عراق و "لین" از چین تایپه روبه رو می شود.ایمان نیک اقبال در وزن 73-کیلوگرم دور اول با " دانگ" از کره جنوبی مصاف می کند و در صورت پیروزی دور دوم با برنده مبارزه ازبک و مغول مصاف خواهد کرد.

حامد رشیدی در وزن 81-کیلوگرم دور اول با "تاتانف" از قزاقستان روبه رو می شود و در دور دوم به مصاف نماینده هند می رود. رامین صفویه در وزن 90- کیلوگرم دور اول با " برار سینگ" از هند روبه رو می شود.حسین عربی در وزن 90+کیلوگرم دور اول استراحت دارد و در دور دوم با "نظمی دینف" از ازبکستان مصاف می کند.

در بخش دختران هم فاطمه زمانی در وزن 44- کیلوگرم دور اول استراحت دارد و دور دوم با نماینده کره شمالی"سون" روبه رو می شود.زهرا باقری در وزن 78- کیلوگرم نیز دور اول استراحت دارد و در دور دوم با نماینده قزقیزستان روبه رو می شود.

اما این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و جمعه در رده سنی جوانان دنبال می شود که در  بخش پسران احمد قاسمی در وزن 55- کیلوگرم دور اول با "آشیش" از هند روبه رو می شود. در وزن 60- کیلوگرم آرش آقایی دور اول با" لی کا" از ماکائو روبه رو می شود. بهزاد محرمی در وزن 66- کیلوگرم دور اول با " مرحب" از لبنان مصاف می کند. سید مهرداد زمانی در وزن 73-کیلوگرم دور اول استراحت دارد و در دور دوم با "عدیل" از قزاقستان روبه رو می  شود.
علیرضا شیری در وزن 81-کیلوگرم دور اول با" کوین" از لبنان روبه رو می شود.

امیرحسین محب‌زاده در وزن 90- کیلوگرم دور اول با "بطیر" از ترکمنستان مصاف می کند. شایان نصیرپور در وزن 100-کیلوگرم دور اول استراحت دارد و در دور دوم با نماینده چین تایپه روبه رو می شود.جعفرپهلوانی  در وزن 100+کیلوگرم دور اول با " لی" از چین تایپه روبه رو می شود .

در بخش دختران نیز طاهره آذرپیوند در وزن 44- کیلوگرم دور اول استراحت دارد و در دور دوم با نماینده هند روبه رو می شود.الهام بهرامی در وزن 48- کیلوگرم دور اول نماینده هنگ کنک را پیش رو دارد.غزل یغما در وزن 52- کیلوگرم دور اول نماینده مغولستان را پیش رو دارد. زهرا نادری در وزن 57- کیلوگرم دور اول با نماینده هند مصاف می کند.دنیا آقایی در وزن 63- کیلوگرم دور اول استراحت دارد و در دور دوم نماینده قزقیزستان را پیش رو دارد.

صبا کرمعلی در وزن 70- کیلوگرم نیز دور اول استراحت دارد و در دور دوم با نماینده لبنان مبارزه می کند.زینب جلالوند در وزن 78- کیلوگرم دور اول با نماینده هند مبارزه می کند. این دوره از مسابقات به مدت سه روز در چین برگزار خواهد شد.

کد خبر 2193207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha