۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰

سردار دولتی:

نزاع و درگیری های دسته جمعی از عمده آسیبهای اجتماعی در ایلام است

نزاع و درگیری های دسته جمعی از عمده آسیبهای اجتماعی در ایلام است

ایلام - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: نزاع و درگیری های دسته جمعی از عمده آسیبهای اجتماعی در ایلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی دولتی صبح چهارشنبه در همایش آسیبهای اجتماعی در ایلام اظهار داشت: همایش پیشگیری از جرائم و تهدیدهای اجتماعی در استان برگزار شده است.

سردار دولتی افزود: در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آسیبهایی وجود دارد اما عمده ترین آسیب ها در استان می تواند بحث بیکاری، خشونت و نزاع و درگیری های دسته جمعی باشد.

این مسئول اظهار داشت: امیدواریم با آگاه سازی و آموزش های لازم ایجاد فرصت های شغلی لازم برای افراد تحصیل کرده در سطح استان از طریق دستگاه های مرتبط  و مربوط و همراهی و همکاری همه روابط عمومی های و مدیران ادارات کل در آینده بتوانیم این تهدیدها را از سر راه برداریم.

وی اضافه کرد: زندگی اجتماعی افراد هم فرصت های مناسبی را پیشروی آنها می گذارد و هم می تواند شامل تهدیدها وآسیب های متعددی باشد.

سردار دولتی به برخی آسیب های اجتماعی از جمله بدحجابی اشاره کرد و گفت: آسیب های اجتماعی هر اقدامی را که موجب برهم زدن نظم اجتماعی جامعه شود و مشکلاتی را برای آنها فراهم کند شامل می شود.

در پایان همایش از فعالان مبارزه با آسیب های اجتماعی استان تقدیر شد.
 

کد خبر 2239505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha