۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۲۴

نمایشگاه «دستها و سطرهای مهربان» گشایش یافت

نمایشگاه «دستها و سطرهای مهربان» گشایش یافت

نمایشگاه فروش اشعار سهیل محمودی به روایت خوشنویسان معاصر با عنوان «دست ها و سطرهای مهربان» در گالری 1 فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نمایشگاه که به همت موسسه خیریه مهر گیتی و با همکاری فرهنگسرای نیاوران صورت گرفت، تعدادی از اشعار سهیل محمودی در قالب بیش از 50 اثر خوشنویسی  به قلم استادان و هنرمندان نامی کشور به نمایش درآمد.

درمراسم افتتاحیه این نمایشگاه  علاوه برحضور تعداد زیادی از هنرمندان، چهره های سیاسی و فرهنگی از جمله حسین الهی قمشه ای، احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران، فاطمه راکعی عضو شورای شهر تهران، مصطفی  هاشمی طبا، محمدرضا سعیدآبادی دبیر کل یونسکو در ایران و... حضور داشتند.

در این مراسم احمد مسجد جامعی و عبدالحسین مختاباد هر کدام در سخنان کوتاهی از هنرمندانی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش درآمده تقدیر کردند.

در طول مراسم نیز هنرمندانی چون احمد آزادبیگی نوازنده دف، حسین جعفری تبار نوازنده نی، پویا سرایی نوازنده سنتور و همچنین محمد معتمدی هر کدام بصورت جداگانه قطعاتی را اجرا کردند.

در این نمایشگاه بیش از 20 هنرمند از جمله  اسرافیل شیرچی‌، محمد حیدری، رسول مرادی، حسین غلامی و .. اشعار سهیل محمودی را خوشنویسی کرده و برای فروش در معرض دید عموم قرار داده اند. صد در صد عواید حاصل از فروش این آثار صرف امور مدرسه سازی و فرهنگی مدارس مناطق محروم کشور خواهد شد.

نمایشگاه «دست ها و سطرهای مهربان» تا 29 اردیبهشت از ساعت 10 صبح تا 21 دایر است.

 

کد خبر 2292824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha