۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷

سید شهیدان خدمت؛

پیام تسلیت سازمان مدیریت بحران شهر تهران درپی شهادت رییس جمهور

پیام تسلیت سازمان مدیریت بحران شهر تهران درپی شهادت رییس جمهور

رییس، مدیران و کارکنان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شهادت رییس جمهوری اسلامی و هیات همراه را در حادثه جانگداز سقوط بالگرد تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس، مدیران و کارکنان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی و هیأت همراه را در حادثه جانگداز سقوط بالگرد تسلیت گفتند. در متن پیام تسلیت این سازمان آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُوَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر تأسف‌بار شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه را در سانحه جانگداز سقوط بالگرد در حین خدمتگزاری فداکارانه به ملّت شهیدپرور ایران در سالروز میلاد حضرت ثامن‌الائمه امام‌الرئوف علی‌ابن موسی‌الرضا (علیه آلاف التحیه و الثنائ) موجب اندوه و دلسوختگی دلدادگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان و تأثر فراوان عموم مردم و خدمت‌گزاران کشور گردید.

عروج ملکوتی سیدالشهدای خدمت به ملت ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امام جمعه محبوب تبریز آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم، وزیر امور خارجه مدافع نهضت‌های آزادی‌بخش جهان دکتر حسین امیرعبداللهیان، استاندار انقلابی آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی و هیأت همراه که در حین خادمی میدانی به مردم در دورافتاده‌ترین نقاط کشور به وقوع پیوست رخدادی بود در تراز انقلاب اسلامی که بار دیگر مؤلفه‌های مردمی بودن مسئولین و عدم وجود فاصله‌های مرسوم بین دیگر دولت‌های جهان با بدنه جامعه را در معرض دید جهانیان قرار داد و تفاوت مسئولیت‌پذیری در نظام اسلامی با قدرت‌طلبی در نظام‌های سکولار را به رخ کشید.

شهادت این دلدادگان مکتب حضرت روح الله (ره) را به محضر ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به مقام عظمای ولایت، اعضای هیأت دولت و سایر کارگزاران صدیق نظام اسلامی، عموم مردم شریف و صبور ایران و خانواده محترم و بازماندگان این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم. شهد شیرین شهادت گوارای وجودشان. اطمینان خاطر داریم که در سایه‎سار رهبری داهیانه جلودار فرزانه انقلاب اسلامی، این حادثه تلخ هیچ خللی در روند خدمتگزاری به مردم شریف پدید نخواهد آورد.

بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت
سر خم می سلامت شکند اگر سبویی


کد خبر 6113009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha