۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۵۰

بزرگان رشته علوم و معارف اسلامی تجلیل می‌شوند

بزرگان رشته علوم و معارف اسلامی تجلیل می‌شوند

مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) از بزرگان و بانیان رشته علوم و معارف اسلامی تجلیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) گردهمایی فعالان علوم و معارف اسلامی به مناسبت سی‌سالگی راه اندازی رشته علوم و معارف اسلامی برگزار می‌شود.

در این گردهمایی جمعی از مسئولان کشوری، فعالان و مبلغان علوم و معارف اسلامی و فعالان فرهنگی حضور خواهند داشت و آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی میهمان ویژه این همایش خواهد بود و علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش نیز در این همایش سخنرانی خواهد کرد.   

در این گردهمایی که با حضور جمعی از مسئولان کشوری، مدیران آموزش و پرورش، فعالان و مبلغان علوم و معارف اسلامی و فعالان فرهنگی برگزار می‌شود، از آیت‌الله محمد امامی‌کاشانی، موسس رشته علوم و معارف اسلامی تجلیل ویژه خواهد شد.

علاوه بر آن از جمعی از استادان و فعالان این رشته از جمله علی‌اکبر اشعری، علی ناسخیان، حیرت سجادی، دکتر مظاهری، دکتر سیدرضا اکرمی وزیر اسبق آموزش و پرورش، خانم‌ها ریاضی، افشار و داوری ـ از فعالان تاسیس این رشته و خانواده شهید ندایی‌پور ـ از نخستین تحصیل‌کردگان این رشته ـ تقدیر خواهد شد.

مراسم تجلیل از بانیان و فعالان رشته علوم و معارف اسلامی به‌مناسبت سی‌امین سال تأسیس این رشته، روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه جاری ساعت 17 تا 19 در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

مجموعه فرهنگی (سرچشمه) در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی‌پور واقع است.

کد خبر 2295472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha