۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹

یوسف زاده:

ناوگان راهداری اردبيل تجهيز و نوسازي می شود

ناوگان راهداری اردبيل تجهيز و نوسازي می شود

اردبیل – خبرگزاری مهر: مدير راهداري اداره راه و شهرسازي استان اردبيل از تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری راه داری این استان به منظور ارتقای توان اجرايي خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علي يوسف زاده پیش از ظهر شنبه در جلسه بررسی مشکلات راهدارخانه های استان اردبیل اضافه کرد: در این راستا ناوگان جدید موتوری برای راهداری های استان خریداری شده است.

وی با اشاره به حرید دو دستگاه گريدر خريداري و تحويل آن افزود: براي اين منظور اعتباری بالغ بر هفت هزار و 992 ميليون ريال از محل اعتبارات ابلاغي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي هزينه شده است.

مدير راهداري اداره راه و شهرسازي استان با تاکید بر اينكه تلاش می شود توان گشت هاي راهداري ارتقا یابد، ادامه داد: این مهم بویژه در شهرستان ها ی استان اردبیل مورد تاکید و در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: براین اساس و با هدف ارتقاي گشت راهداري در شهرستان های مشكين شهر و گرمي، دو دستگاه كاميونت ايسوزو به ارزش یک میلیارد و 600 ميليون ريال از محل فروش لوازم اسقاطي خريداري و تحويل اين شهرستانها شده است.

یوسف زاده عنوان كرد: همچنين در اين راستا نسبت به نوسازي و بازسازي هفت دستگاه گريدر، لودر و بلدوزر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اقدام شده كه تاكنون 70 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

به گفته وی اعتبارات هزینه شده برای نوسازی ناوگان موتوری این استان نیز از طریق كه سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي تامين شده است.

کد خبر 2301955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha