۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱

در ۹ ماهه سال‌جاری صورت گرفت؛

تسطیح بیش از ۸ هزار کیلومتر از حریم راه‌های اردبیل

تسطیح بیش از ۸ هزار کیلومتر از حریم راه‌های اردبیل

اردبیل-رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری استان اردبیل گفت: ۸ هزار و۶۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های استان اردبیل در ۹ ماهه سال جاری با تلاش راهداران تسطیح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماشاءلله بهزاد بعدازظهر شنبه در بازدید از محور نیر-سراب اظهار کرد: با هدف ایمن سازی محورها ۸ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های استان اردبیل در ۹ ماهه سال جاری با تلاش راهداران تسطیح شد.

وی به ایمن‌سازی بیش از ۳۰۰ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی استان نیز در این مدت اشاره کرد و گفت: رفع و اصلاح ۲ هزار و۶۰۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه، ایجاد هزار و۸۰۰ عدد دپوی خاکی، خط کشی یک هزار و۷۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان و انسداد دسترسی ۴۷۰ عدد از راه‌های دسترسی غیرمجاز از دیگر فعالیت‌های انجام شده در ۹ ماهه سال جاری بوده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری استان اردبیل بیان کرد: ۲ هزار و۵۰۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی نیز در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان با هدف اطلاع رسانی و هشداردهنده به رانندگان برای ملزم کردن آنها به رعایت قوانین راهور در جاده تهیه و نصب شده است.

بهزاد با اشاره به اینکه در مدت یاد شده هزار و۶۰۰ عدد سرعت‌کاه پلاستیکی، آسفالتی و مجازی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل نصب شده گفت: راهداران همچنین ۲ هزار و۶۰۰ عدد بازتاب ایمنی نصب کرده اند.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته ۷ هزار و۵۰۰ عدد تابلوهای الزامی در راه‌های استان نصب شده است، افزود: در مدت یاد شده ۱۸۵ کیلومتر از سیستم روشنایی موجود راه و تونل توسط راهداران به صورت مستمر نگه داری شده است.

کد خبر 5669594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha