۲۲ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸

خسرویار:

۴ جودوکار خراسان شمالی به تیم ملی دعوت شدند

۴ جودوکار خراسان شمالی به تیم ملی دعوت شدند

بجنورد- رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: سعيد قليچی يردوقی، محمد محمدی بريمانلو، احمد جفاکش مقدم و مهدی دليريان چهار جودوکار این استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی ایران، اظهار کرد: تیم جودو بزرگسالان خراسان شمالی در این مسابقات از تعدادی از نفرات اصلی خود از جمله علی محمدنیا، الیاس علی اکبری، بهزاد وحدانی، مجتبی باغچقی و ... بی بهره بود اما توانست با جودوکاران جوان و آتیه دار خود نتایجی نسبتا درخور نام استان کسب کند.

وی افزود: در پایان این رقابت ها سعید قلیچی یردوقدی در ۶۰ کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو در ۶۶ کیلوگرم و احمد جفاکش مقدم در ۸۱ کیلوگرم هر سه به مدال برنز دست یافتند.

خسرویار گفت: نکته مهم این رقابت ها حضور تمامی مدعیان از سراسر کشور(به جز خراسان شمالی) بود که ضمن برگزاری رقابت هایی دیدنی، حواشی زیادی هم داشت اما با این وجود امیدواریم جودو استان در آینده ای نزدیک بتواند حتی با جودوکاران جوان خود نتایج درخشان تری کسب کند.

وی ضمن عرض تبریک به این جودوکاران جوان و با اخلاق استان و نیز دیگر افرادی که مشوق و پشتیبان جودو استان به خصوص تیم اعزامی بودند، اضافه کرد: با پایان این رقابت ها که مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی نیز محسوب می شد، احمد جفاکش مقدم، محمد محمدی بریمانلو و سعید قلیچی که در رقابت های قهرمانی کشور مدال برنز را کسب کرده بودند و نیز مهدی دلیریان که جایگاه پنجم مسابقات را کسب کرده بود به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گفته خسرویار احمد جفاکش مقدم، محمد محمدی بریمانلو و سعید قلیچی با کسب مدال برنز جواز حضور در مرحله نخست اردوی تیم ملی را کسب کردند و چهارمین نماینده استان نیز با توجه به نمایش درخشان در مبارزات به این اردو دعوت شد.

کد خبر 2463131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha