۸ بهمن ۱۳۹۳، ۸:۵۵

خسرویار مطرح کرد:

عزم جدی تیم جودو میزان خراسان شمالی برای قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر

عزم جدی تیم جودو میزان خراسان شمالی برای قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر

بجنورد- رییس هیئت جودو و کوراش و سرپرست تیم جودوی میزان خراسان شمالی گفت: این تیزم برای قهرمانی در نیم فصل رقابت های لیگ برتر جودو کشور خیز برداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش خسرویار سه شنبه شب در حاشیه تمرین جودوکاران تیم میزان خراسان شمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به خيز بلند ميزان براي قهرماني در نيم فصل رقابت های لیگ برتر جودو کشور، اظهار کرد: هفته دوم یازدهمین دوره لیگ دسته برتر باشگاههای کشور و بازی های عقب افتاده هفته نخست در روزهای نهم و دهم بهمن برگزار می شود و ورزشکاران میزان نیز با تمام توان آماده مبارزه با رقیبان هستند.

وی با اشاره به این که در پايان هفته اول لیگ برتر جودو و سه دور نخست این رقابت ها تيم موسسه مالي اعتباري ميزان در صدر قرار دارد، اضافه کرد: مسابقات هفته دوم لیگ دسته برتر باشگاه های کشور و بازیهای عقب افتاده هفته در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می شود و وزن کشی رسمی مسابقات نیز روز چهارشنبه هشتم بهمن از ساعت ۱۸ تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه با یک ۱.۵ کیلوگرم ارفاق وزنی انجام خواهد شد.

خسرویار با بیان این که یکی از نکات جالب رقابت های این هفته حضور هوانس داويتيان قهرمان جهان و كامران شاه استاپيروف قهرمان گرند اسلم مسكو در تركيب تيم موسسه مالي اعتباري ميزان است، گفت: تیم موسسه مالی و اعتباری میزان در هفته دوم یازدهمین دوره لیگ دسته برتر باشگاههای کشور و بازی های عقب افتاده هفته نخست در مقابل تيم هاي پرقدرت ثامن الحجج خراسان رضوی، قهرمان سال قبل و پاس قوامين قهرمان دسته اول سال ۹۳ صف آرايي خواهد كرد.

وی با اشاره به عزم میزان برای قهرمانی در نیم فصل رقابت های لیگ برتر جودو، اظهار داشت: نتايج اين مسابقات وضعيت جدول را در نيم فصل ليگ مشخص می کند.

به گفته خسرویار در این هفته در دور چهارم در روز پنج شنبه موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی به مصاف شبهای گلوبندک می رود و در همین دور هیئت جودو قزوین با پاس قوامین، پالایش گاز ایلام با ثامن الحجج خراسان رضوی و نفت مسجد سلیمان با هیئت جودو نوشهر دیدار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در دور پنجم این رقابت ها موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی در دیداری بسیار حساس به مصاف ثامن الحجج خراسان رضوی خواهد رفت و تیم های پالایش گاز ایلام با پاس قوامین، نفت مسجد سلیمان با هیئت جودو قزوین و شبهای گلوبندک نیز در برابر هیئت جودو نوشهر صف آرایی خواهد کرد.

خسرویار اظهار داشت: در دور ششم هفته دوم یازدهمین دوره لیگ دسته برتر باشگاههای کشور موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی در برابر پالایش گاز ایلام مبارزه می کند و تیم های نفت مسجد سلیمان با پاس قوامین، شبهای گلوبندک باهیئت جودو قزوین و هیئت جودو نوشهر با ثامن الحجج خراسان رضوی دیدار خواهد کرد.

وی افزود: در دور هفتم این مسابقات نیز موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی به مصاف پاس قوامین می رود و شبهای گلوبندک با نفت مسجد سلیمان، هیئت جودو نوشهر با پالایش گاز ایلام و ثامن الحجج خراسان رضوی با هیئت جودو قزوین به مصاف هم خواهند رفت.

خسرویار با اشاره به بازیهای عقب افتاده هفته نخست که روز جمعه دهم بهمن برگزار می شود، گفت: در این بخش نیز موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود و تیم های شبهای گلوبندک با پاس قوامین، ثامن الحجج خراسان رضوی با نفت مسجد سلیمان و شبهای گلوبندک و پالایش گاز ایلام نیز با تیم های نفت مسجد سلیمان و شبهای گلوبندک دیدار خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم جودو موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان شمالی در دوره قبلی این رقابت ها در سال گذشته به مقام نایب قهرمانی رسیده بود و در دوره ماقبل قهرمان شده بود.

کد خبر 2475652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha