۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۰۱

حسینی‌فر مطرح کرد:

فعالیت ۲۸ مرکزنیکوکاری دراستان کرمانشاه/ ارائه خدمات به ۲۳۹۷ نیازمند

فعالیت ۲۸ مرکزنیکوکاری دراستان کرمانشاه/ ارائه خدمات به ۲۳۹۷ نیازمند

کرمانشاه- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداداستان کرمانشاه از فعالیت ۲۸ مرکزنیکوکاری دراستان کرمانشاه خبرداد و گفت: در ۹ ماهه امسال دو هزار و۳۹۷ خیر دراین مراکز شناسایی و خدمات دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنج‌شنبه، مرتضی حسینی فرگفت: چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) درراستای تحقق اهداف بر سر موسسات عام المنفعه قرار می گیرد.

شناسایی ۷۳ موسسه خیریه و عام‌المنفعه

وی افزود:  تاکنون ۷۳ موسسه خیریه و عام المنفعه در استان شناسایی وبا تعداد کثیری از این موسسات تفاهم نامه همکاری منعقد شده است.

حسینی‌فر، هدف اصلی این موسسات ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان است که همکاری آنان با کمیته امداد موجب تحقق سریع و مطلوبتر این هدف می شود.

وی  گفت: خروجی تعامل کمیته امداد با موسسات عام المنفعه باید تمرکز در ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان باشد.

 معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: موسسات مذکور جهت رسیدن به  این خروجی تعامل خود را با کمیته امداد پررنگ تر کنند.

وی با اشاره به مراکز نیکوکاری فعال در استان، گفت: هدف مراکز نیکوکاری نیز شناسایی خیرین و نیازمندان و ارائه خدمت به محرومان به دست خود مردم است.

حسینی فر، با بیان اینکه هم اکنون ۲۸ مرکز نیکوکاری در استان کرمانشاه فعال است تاکید کرد: طی ۹ ماهه سالجاری دو هزار۳۹۷ خیر در این مراکز شناسایی و بالغ بر ده هزار و ۸۰۰ نیازمند از مراکز مذکور خدمت دریافت کرده اند.

چهارمیلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خدمات ارائه شده است

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان گفت: ارزش خدمات ارائه شده از سوی خیرین مراکز نیکوکاری به نیازمندان بیش از چهار میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال بوده است .

کد خبر 2471575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha