۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲

ناصری در گفتگو با مهر:

جلدهای دوم و سوم سه گانه سورنا به ناشر تحویل داده شد

جلدهای دوم و سوم سه گانه سورنا به ناشر تحویل داده شد

مسلم ناصری از تحویل دادن دو رمان فانتزی و اساطیری نوجوان به ناشر برای طی کردن مراحل چاپ خبر داد.

مسلم ناصری نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آثار جدید خود گفت: به تازگی دو اثر از رمان هایم را به ناشر تحویل داده‌ام که با چاپ شان، سه گانه سورنا برای نوجوانان تکمیل می‌شود.

وی افزود: پیش از این، رمان «سورنا و جلیقه آتش» توسط نشر افق به چاپ رسیده است که اولین قسمت از سه‌گانه مذکور است. در این کتاب، شخصیت سورنا که قهرمان این سه گانه است، به دنبال کشف خودش است. اما به تازگی قسمت های دوم و سوم این سه گانه را به ناشر تحویل داده ام. جلد دوم، «سورنا و تابوت آتش» نام دارد و در آن سورنا به دنبال پدرش و انتقام از دشمنان است.  

این داستان نویس گفت: «سورنا و قوز اناری‌ها» هم نام جلد سوم این سه گانه است که بخش پایانی سه گانه و مربوط به رودررویی قهرمان و ضدقهرمان این مجموعه است. این سه گانه، دارای فضای فانتزی، اساطیری و افسانه ای است. سورنا نیز یک شاهزاده و نوجوان است که فقط از نظر نام با سورنا سردار تاریخی ایرانی، تشابه دارد و ارتباط دیگری با آن شخصیت ندارد.

ناصری گفت: ۲ جلد پایانی سه گانه سورنا را به تازگی به نشر افق تحویل داده ام و حالا منتظرم تا مراحل بعدی را تا چاپ طی کنند.

کد خبر 2880158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha