۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳

امام جمعه بجنورد:

كوچك شمردن دشمنان آفت يك دولت نيرومند است

كوچك شمردن دشمنان آفت يك دولت نيرومند است

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: هميشه براي يك ملت، دولت و نظامي نيرمند آفتي بزرگ تحت عنوان كوچك شمردن دشمن وجود دارد كه نبايد از آن غافل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم يعقوبي صبح سه شنبه در اولين روز از هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نيروهاي مسلح خراسان شمالی، افزود: انقلاب اسلامي به واسطه پاك ترين و بهترين خون ها و انسان ها به وجود آمده و نبايد اجازه داد تا به راحتي از دست برود.

وي گفت: دفاع مقدس قولنامه انقلاب اسلامي را به ثبت رسانده و امروز انقلاب اسلامي به واسطه مجهادان راه خدا در تاريخ جهان ثبت شده است.

قائم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي با تاكيد بر انتقال ارزش هاي دوران دفاع مقدس به نسل جوان گفت: اکنون تمدن جهان اسلام به همه دنيا نشان داده شده است.

حجت الاسلام يعقوبي اظهار داشت: كشوري كه به واسطه اولياء الهي اداره شود اولياء شياطين نمي توانند بر آن غلبه كنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی سپر دفاعی يك ملت را جهاد دانست و اضافه كرد: اگر ملتي جهاد را ناديده بگيرد و در فرهنگ خود دفاع نداشته باشد به طور حتم لباس ذلت بر تن كرده است.

وي تصريح كرد: امروز ایران اسلامی با داشتن اقتدار ملي و ديني به عنوان كشوري قدرتمند در سياست هاي بين المللي مطرح است.

امام جمعه بجنورد گفت: ايران قبل از انقلاب، کشوری دارای اسلام زباني بود اما اكنون حاكميتي شده و دین مبین اسلام در تمامی عرصه های این کشور بروز و ظهور یافته است.

وي در ادامه با تأکید بر تقویت قوای دفاعی کشور، افزود: براي يك ملت، دولت و نظامي نيرمند آفتي بزرگ تحت عنوان كوچك شمردن دشمن وجود دارد كه نبايد از آن غافل شد لذا بايد با تمام توان در صحنه حضور داشت.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت: اقتدار ملي به دانش افزايي، اقتصاد مقاومتي و حفظ روحيه انقلابي وابسته است كه بايد مواظب بود تا دشمنان روحيه انقلابي را از مردم ما نگيرند.

کد خبر 2921808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha