۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۸:۲۷

با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

سیدمحمدرضا آقامیری مدیرعامل موسسه تبیان شد

سیدمحمدرضا آقامیری مدیرعامل موسسه تبیان شد

با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا آقامیری به عنوان مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان منصوب و جایگزین علیرضا طالب‌پور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تبیان، حجت الاسلام و المسلمین دکترسیدمهدی خاموشی طی حکمی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا آقامیری را که تا پیش از این عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان بود، به سمت مدیرعامل این موسسه منصوب کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این حکم، از افزایش کارایی و چابک سازی موسسه تبیان، توجه به تکنولوژی‌های به روز در حوزه فناوری اطلاعات و به کارگیری جدیدترین دستاوردها، توجه به افزایش حجم محتوای اسلامی و ایرانی در فضای مجازی، به روز رسانی سرمایه‌های فنی و تکنولوژیکی و همکاری و هماهنگی مناسب با نهادها و سازمان‌های متولی حوزه فناوری اطلاعات در کشور، به عنوان اساسی‌ترین وظایف مدیرعامل جدید موسسه تبیان نام برده است.

همچنین در پایان این حکم، حجت الاسلام و المسلمین خاموشی از زحمات و تلاش‌های چندین ساله علمی و مدیریتی دکتر علیرضا طالب‌پور که از سمت مدیرعامل استعفا داده اما همچنان به عنوان عضو هئیت مدیره موسسه تبیان فعالیت خواهند کرد، قدردانی کرده است.

از سوابق حجت الاسلام و المسلمین آقامیری، می‌توان به عضویت در هیئت منصفه مطبوعات (سه دوره)، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران، مدیریت سایت سازمان حج و زیارت و ... اشاره کرد.

کد خبر 2936687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha