۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۰۹

آیت الله سبحانی:

هدف تکفیری‌ها نشان دادن چهره‌ای زشت از اسلام است

هدف تکفیری‌ها نشان دادن چهره‌ای زشت از اسلام است

قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان، هدف گروه‌های تکفیری را نشان دادن چهره زشتی از اسلام دانست و گفت: این افراد نمی‌توانند مدعی اسلام واقعی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی جعفر سبحانی ظهر پنج‌شنبه در حاشیه همایش بین‌المللی «خطر جریان‌های تکفیری در دنیای امروز» در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از دستاوردهای برگزاری این گونه همایش‌ها در حقیقت شناساندن و تبیین چهره واقعی گروه‌های تکفیری و داعش برای مردم است.

وی با بیان اینکه گروه‌های تکفیری بویی از اسلام نبرده‌اند، اظهار داشت: گروه‌های تکفیری می‌خواهند چهره‌ای خشونت آمیز از اسلام به دنیا نشان دهند و اسلام را در بین همگان زشت نشان دهند.

آیت الله سبحانی، از حضور علما و اندیشمندان جهان اسلام و همچنین از برگزارکنندگان این همایش تقدیر کرد.

همایش بین‌المللی «خطر جریان‌های تکفیری در دنیای امروز» امروز پنج‌شنبه با حضور علمای شیعه و اهل سنت در سالن همایش پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد.

آیت الله مکارم شیرازی، علی اکبر ولایتی، آیت الله اعرافی رئیس جامعه المصطفی العالمیه و تعدادی از علمای اهل سنت و شیعه در این همایش سخنرانی کردند.

تقدیر از نویسندگان و پژوهشگران برتر و همچنین رونمایی از تعدادی آثار تولید شده در زمینه مقابله با جریان‌های تکفیری، بخش دیگری از این مراسم بود.

کد خبر 3036098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha