۸ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۳۳

مدیرکل دفتر موسیقی به مهر گفت:

احکام مدیریتی جشنواره سی و دوم موسیقی فجر به زودی اعلام می‌شود

احکام مدیریتی جشنواره سی و دوم موسیقی فجر به زودی اعلام می‌شود

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد جلساتی برای مشخص شدن مدیران سی و دومین جشنواره موسیقی برگزار شده و به زودی احکام آنها اعلام می‌شود.

فرزاد طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان معرفی مدیران سی و دومین جشنواره موسیقی فجر توضیح داد: هنوز برای مدیران برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر احکامی صادر نشده، اما طی هفته های گذشته جلسات متعددی درباره این موضوع برگزار شده که به نتایجی هم دست پیدا کردیم و به زودی احکام مدیریتی این دوره از جشنواره اعلام رسمی خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا چارت تشکیلاتی سی و دومین جشنواره موسیقی فجر مانند دوره گذشته خواهد بود یا خیر؟ گفت: دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلساتِ متعدد سیاستگذاری جشنواره، پیشنهادهایی را ارائه داده که این پیشنهادها پس از صدور رسمی احکام جدید به صورت مشروح توضیح داده خواهد شد، اما آنچه مسلم است اینکه تمامی موارد مربوط به سی و دومین جشنواره موسیقی فجر مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و به زودی نتایج آن اعلام می شود.

جلسات برای تعیین مدیران سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در حالی برگزار می‌شود که حمیدرضا نوربخش مدیرعامل فعلی خانه موسیقی، مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر و گزینه احتمالی مدیریت دوره سی و دوم اوایل اردیبهشت ماه امسال در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: «از نظر خودم بنده قطعا دیگر مدیر جشنواره سی و دوم نخواهم بود. از همین جا هم اعلام می کنم که دیگر مدیر جشنواره نیستم.»

کد خبر 3669580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha