۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲

کتاب های جدید برادر جودی دمدمی منتشر شد/سفر استینک در منظومه شمسی

کتاب های جدید برادر جودی دمدمی منتشر شد/سفر استینک در منظومه شمسی

دو عنوان دیگر از مجموعه داستان های استینک به قلم مگان مک دونالد با ترجمه ریحانه جعفری توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دو عنوان دیگر از مجموعه کتاب های «استینک» نوشته مگان مک دونالد به تازگی با ترجمه ریحانه جعفری توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب، عناوین چهارم و پنجم مجموعه «استیک» بوده و در مجموعه «رمان کودک» که این ناشر منتشر می کند، عناوین ۹۸ و ۱۰۴ هستند. استینک، برادر شخصیت داستانی و محبوب جودی دمدمی است.

استینک پسری است که در کلاس دوم دبستان تحصیل می‌کند و ماجراهای بامزه‌ای که برایش رقم می‌خورد که داستان رمان های مجموعه «استینک» را می سازند. استینک برادر جودی دمدمی است. مجموعه کتاب های مربوط به این شخصیت، قرار بوده به ۵ جلد برسد که با چاپ دو کتاب جدید «استینک و سفر پرماجرا با خوکچه های هندی» و «استینک ابرقهرمان منظومه شمسی»، این مجموعه بسته می شود. 

داستان های استینک با تصاویر پیتر اچ. رینولدز همراه هستند.

«استینک و سفر پرماجرا با خوکچه های هندی» چهارمین عنوان این مجموعه است و در آن، سه خوکچه هندی از فروشگاه حیوانات خانگی فرار می کنند. استینک و دوستانش سوفی و وبستر، خوکچه ها را به فروشگاه خانم بردویستل برمی گردانند و می فهمند توی فروشگاه چه قیامتی برپاست! استینک و دوستانش تصمیم می گیرند برای صد و یک خوکچه قلنبه پشمالو خانه پیدا کنند. اما برای پیدا کردن چنین خانه ای انگار باید به سفری پرماجرا رفت.

این کتاب با ۱۱۲ صفحه مصور، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۷۰ هزار ریال منتشر شده است.

پنجمین کتاب این مجموعه هم «استینک ابرقهرمان منظومه شمسی» است. در این کتاب، استینک به این نتیجه رسیده که پلوتون چون کوچولوست، از منظومه شمسی اخراج شده است. به همین خاطر استینک تصمیم می گیرد برای سیاره های کوچولو و همین طور آدم های کوچولو فکری کند. مخاطب این کتاب باید استینک را در این تصمیم کمک کند.

در قسمتی از این رمان می خوانیم:

بالاخره تابلوها درست شدند. نجات دهنده ها رفتند خانه شان. استینک شام خورد و به پلوتون فکر کرد. رفت حمام و به پلوتون فکر کرد. تکالیف غیرعلومش را انجام داد و به پلوتون فکر کرد. پلوتون شده بود تمام فکر و ذکر استینک دمدمی معروف به کاپیتان پلوتون!

توی رختخوابش دراز کشید، ولی یک لحظه هم خوابش نبرد. این شد که یواشکی رفت توی چادری که در حیاط زده بودند. چراغ قوه اش را انداخت روی تابلوهایی که به صف شده بودند. یکهو نور درخشانی صاف تابید توی چشم هایش. دستش را گرفت بالای چشمش و داد زد: «آهای!»

صدای ضعیفی گفت: «استیک دمدمی، من پلیس پلوتون هستم. دست ها بالا، بیا بیرون.»...

این کتاب هم با ۱۰۴ صفحه مصور، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۷۰ هزار ریال منتشر شده است.

کد خبر 3689650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha