۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۳۲

مدیر بخش محصولات فرهنگی و هنری نمایشگاه قرآن خبر داد:

عرضه بیش از ١٧٠ نوع محصول فرهنگی و هنری در نمایشگاه قرآن

عرضه بیش از ١٧٠ نوع محصول فرهنگی و هنری در نمایشگاه قرآن

افشین هوشنگی گفت: بیش از ١٧٠ نوع محصول فرهنگی و هنری در حوزه قرآن در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارایه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین هوشنگی، مدیر بخش محصولات فرهنگی و هنری نمایشگاه قرآن گفت: بیش از ١٧٠ نوع محصول فرهنگی و هنری در حوزه قرآن در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارایه شده است. این محصولات با ارزیابی کیفی و کمی برای ارایه در نمایشگاه انتخابشده اند و برای اولین بار به شهرستان ها هم فراخوان دادیم که در نهایت ١٤ بخش فرهنگی و هنری از شهرهای سراسر کشور به این نمایشگاه دعوت شدند.

وی در خصوص ویژگی محصولات امسال نمایشگاه، علاوه براولویت ایرانی- اسلامی بودن این محصولات، اظهارداشت: بیشتر شرکت کنندگان در نمایشگاه، تولید کننده اصلی هستند، در نتیجه محصولات آنها کاملا بی واسطه و با کمترین قیمت در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

هوشنگی افزود: در انتخاب محصولات توجه ویژه ای به قیمت عرضه شده محصولات داشتیم تا این قیمت ها عادلانه باشد و با شرایط اقتصادی اقشار مختلف بازدیدکنندگان همخوانی داشته باشد.

وی در خصوص فضای اختصاص یافته به بخش محصولات  فرهنگی و هنری گفت: خوشبختانه امسال در فضای داخلی شبستان محصولات فرصت دیده شدن بیشتری دارند و غرفه داران و تولیدکنندگان توانسته اند از  این فضا برای چیدمان متناسب محصولات استفاده کنند.

 مدیر بخش محصولات فرهنگی و هنری نمایشگاه قرآن در ادامه تصریح کرد: در نمایشگاه امسال محصولات هنری گوناگونی مانند تابلوفرش، معرق، تذهیب، مینیاتور، کار روی شیشه، کلاژ و میناکاری به نمایش در آمده است و به دلیل اینکه این هنرها با کلام الهی مزین شده است؛ زیبایی و انرژی خوب آثار را دوچندان کرده است.

گفتنی است، غرفه های محصولات فرهنگی و هنری در قسمت انتهایی سالن اصلی شبستان قرار دارد که علاقمندان می توانند از این غرفه ها بازدید کنند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در رامصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار خواهد شد.

کد خبر 3690586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha