۵ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۰

اعتراض استقلال و پرسپولیس رد شد

اعتراض استقلال و پرسپولیس رد شد

با اعلام کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، اعراض دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس رد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی به جهت سو رفتار تیمی با وصف دریافت شش اخطار توسط بازیکنان و توهین تماشاگران در بازی مقابل تیم آلومینیوم اراک صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض‌عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی به جهت توهین تماشاگران به مقامات رسمی و غیر رسمی و پرتاب لیزر در مقابل تیم پرسپولیس تهران صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض‌عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

* در خصوص کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت نامبرده به سه جلسه محرومیت و۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل شرکت در نزاع دسته جمعی و بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه فوتبال بین دو تیم زاگرس جنوبی و نفت امیدیه از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض‌عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

* در خصوص استیناف باشگاه‌های فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال نسبت به کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت هر دو باشگاه مذکور هر کدام به پنج میلیارد ریال جریمه نقدی و محرومیت از حضور در جایگاه‌های اختصاصی در بازی‌های رفت و برگشت لیگ برتر در فصل آینده در مقابل یکدیگر به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استفاده از الفاظ توهین‌آمیز توسط تماشاگران منتسب در جریان مسابقه فوتبال از سری مسابقات لیگ برتر (هفته بیستم) کشور صادر گردیده است. با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض‌عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

* در خصوص استیناف باشگاه چادرملو اردکان نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به رد دعوی تجدیدنظرخواه در خصوص ادعای اتخاذ تصمیمات اشتباه در مسابقه از سری مسابقات لیگ دسته اول بین دو تیم چادرملو اردکان و نفت مسجد سلیمان به دلیل عدم پرداخت هزینه دادرسی صادر نموده است نظر به اینکه به موجب برگ هشت پرونده ملاحظه می‌گردد باشگاه چادرملو اردکان در مهلت مقرر قانونی هزینه دادرسی را پرداخت نموده لذا به استناد ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال رأی معترض‌عنه نقض و پرونده جهت رسیدگی به کمیته محترم انضباطی اعاده می‌گردد.

کد خبر 6117981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha