۸ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۲۵

کشتی قهرمانی دانشجویان جهان- ترکیه؛

عیسوند فینالیست شد/ سه فرنگی‌کار به رده‌بندی رسیدند

عیسوند فینالیست شد/ سه فرنگی‌کار به رده‌بندی رسیدند

در روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی دانشجویان جهان در ترکیه، یک نماینده ایران به دیدار فینال و سه نماینده دیگر به دیدار رده بندی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی دانشجویان جهان از امروز (شنبه) و به مدت دو روز در شهر کروم ترکیه برگزار می شود.

در رقابت‌های روز نخست نمایندگان اوزان ۵۹، ۷۱، ۸۰ و ۹۸ کیلوگرم کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند که نتایج مسابقات آنها پس از برگزاری مرحله مقدماتی، به شرح زیر است:

در وزن ۵۹ کیلوگرم فرشاد عیسوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حریفی از کشورترکیه را با نتیجه ۵ بر یک شکست داد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۲ بر صفر از سد کشتی گیر قزاقستانی گذشت تا برای کسب مدال طلا، امشب به مصاف کشتی گیری از قرقیزستان برود.

در وزن ۷۱ کیلوگرم برومند اصلان که در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود در دور دوم مقابل کشتی گیر آلمانی با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل نماینده کشور قزاقستان با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. حریف اصلان در این دیدار  از کشور اوکراین است.

علی زینتی رفاه در وزن ۸۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم نماینده کشور لهستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد اما در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف ترک شد و امشب برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده بلاروس می رود.

در وزن ۹۸ کیلوگرم مجید علیاری پس از استراحت در اور اول  در دور دوم کشتی گیر قرقیزستان را برد، اما در کشتی سوم مقابل نماینده کشور اتریش با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد تا در دیدار رده بندی مقابل کشتی گیری از بلاروس قرار گیرد.

کد خبر 3809554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha