۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶

نماینده مردم پلدختر در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت مشارکت صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد اشتغال در پلدختر

ضرورت مشارکت صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد اشتغال در پلدختر

پلدختر - نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت مشارکت صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد اشتغال در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید رضا کاظمی صبح پنج شنبه در دیدار با مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید در سخنانی اظهار داشت: این صندوق برای ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم هدف گذاری کرده و علیرغم نوپا بودن تا کنون خدمات ارزنده و ارزشمندی در سطح استان به مردم ارائه کرده است.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد صندوق کارآفرینی امید لرستان افزود: این صندوق با عملکرد خوب خود مایه امید مردم و در ترویج فرهنگ قرض الحسنه نقش مهمی ایفا می کند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات مردم در شهرستان پلدختر از نظر معیشتی و همچنین لزوم توجه به زیبا سازی چهره شهر از مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در استان دعوت شد که برای ساماندهی دستفروشان و میوه فروشان شهر به پلدختر سفر کند.

کاظمی گفت: مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید قول مساعد دادند با همکاری شهرداری پلدختر دستفروشان و میوه فروشان را ساماندهی کنند تا چهره شهر از این فضای فعلی خارج شود.

وی افزود: مقرر شد این صندوق تسهیلات ویژه ای در اختیار دستفروشان و میوه فروشان سطح شهر پلدختر قرار دهد تا به زودی مکان جدیدی برای فعالیت آنها ساماندهی شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید با حمایت دولت و نمایندگان مجلس برنامه هایی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر در حوزه کسب و کار خرد و کلان را در دستور کار دارد.

کد خبر 3820557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha