۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۷

سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب تاکید کرد؛

حیرت جهان از حضور میلیونی مردم در مراسم وداع با رییس جمهور شهید

حیرت جهان از حضور میلیونی مردم در مراسم وداع با رییس جمهور شهید

شهادت رییس جمهور خستگی ناپذیر و همراهان شهیدش ضایعه‌ای تلخ و عظیم است و همه ملت ایران را عزادار و جهان را از حضور میلیونی مردم در مراسم وداع متحیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان بوالحسنی سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب، با تسلیت شهادت رئیس جمهور خستگی ناپذیر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی حوادث و بحران‌های بسیار سخت را پشت سر گذاشته که با همراهی و همدلی مردم و مسئولین این حادثه‌ها به استحکام ریشه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران منجر شده است.

سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد: شهادت رئیس جمهور خستگی ناپذیر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش که به حق لقب شهدای خدمت را به خود اختصاص دادند ضایعه‌ای تلخ و عظیم است و همه ملت ایران را عزادار کرد.

بوالحسنی افزود: رئیس جمهور شهید ثابت کرد که با ایمان به خدا و همراهی مردم و سعی و تلاش و همت مضاعف می‌توان بسیاری از مشکلات را بدون اتکاء به قدرت‌های بیگانه رفع کرد و اقتدار و عظمت را در جهان به دست آورد.

سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم وداع با رئیس جمهور شهید و همراهان عزیزش جهان را متحیر کرد و مردم قدرشناس ایران اسلامی با این حضور آگاهانه بار دیگر ثابت کردند که در عهد خود در حمایت از آرمان‌های انقلاب محکم و استوار ایستاده‌اند.

وی اظهار کرد: قلب همه دلدادگان اسلام و انقلاب امروز داغدار است ولی مطمئن هستیم که با رفتن یک خدمتگزار هیچ خللی در حرکت عظیم ملت بصیر ایران اسلامی به سمت قله‌های پیشرفت و اقتدار وارد نخواهد شد.

سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب تاکید کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی ایران سعی دارند با شایعه پراکنی و برجسته‌سازی برخی اختلافات طبیعی، یاس و ناامیدی را در بین مردم ایجاد کنند اما باید بدانند مردم آگاه و شجاع ایران اسلامی چشم به مواضع رهبر حکیم این انقلاب که با درایت و تدبیر سکان‌داری این انقلاب را بر عهده دارد دوخته‌اند و در حمایت از ارزش‌های اسلامی پا به میدان گذاشته و با جان و دل می‌گویند: سر خم می سلامت شکند اگر سبویی.

کد خبر 6116933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha