۲۰ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۱۹

با صدور پیام های تسلیت جداگانه؛

مقامات آذربایجان غربی ارتحال آیت الله هاشمی تسلیت گفتند

مقامات آذربایجان غربی ارتحال آیت الله هاشمی تسلیت گفتند

ارومیه-نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، امام جمعه ارومیه، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات با صدور پیام ارتحال آیت الله هاشمی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری آقایان آیت الله سید علی اکبر قریشی و حجت اسلام و المسلمین عسگر دیرباز و حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری، ضایعه ارتحال یار دیرین انقلاب و رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را محضر رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم آذربایجان غربی تسلیت گفتند.

استاندار آذربایجان غربی نیز در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با صدور پیامی ضایعه فقدان مبارز نستوه انقلاب را تسلیت گفت.

قربانعلی سعادت در این پیام آورده است، رحلت ناگهانی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام (ره) و رفیق رهبر معظم انقلاب را بر همگان تسلیت عرض می کنم.

ضایعه فقدان حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب شکاف عمیقی است که به آسانی جبران پذیر نیست، امیدوارم راه ایشان که راه امام (ره) است مستدام بوده و حضور مردم و استمرار بر این راه ضامن بقاء انقلاب اسلامی باشد.

سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر کرد، متن پیام به شرح ذیل است:

ارتحال ناگهانی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی مبارز نستوه و یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب که عمر پربرکت خود را در راه بالندگی انقلاب اسلامی ایران سپری کرد مایه تاثر شد.

ایشان سالهای متمادی از مبارزان نهضت در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بودند و پس از انقلاب نیز ایشان از موثرترین شخصیت های نظام در کنار امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در منصب های مختلف به نظام اسلامی خدمت کردند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران رژیم طاغوت رنج و محنت بسیاری را متحمل شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با قبول مسئولیت های مهم همچون ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری در خدمت نظام و انقلاب بودند.

رحلت این یار دیرین امام و رهبر را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مردم شریف استان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را یار امام و رهبری در برهه‌های حساس انقلاب عنوان کرد و رحلت ناگهانی ایشان را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی که صبح روز دوشنبه منتشر شد، آمده است: خبر ارتحال حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار امام و رهبری در برهه‌های حساس انقلاب و جمهوری اسلامی ایران باعث تألم شد. اینجانب به نمایندگی از مردم شریف و بزرگوار استان آذربایجان غربی این ضایعه را به رهبر فرزانه انقلاب، بیت گرامی آن مرحوم، شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت گفته و از درگاه احدیت غفران الهی برای ایشان مسئلت می‌کنم.

جمعی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و تعدادی از مسئولان و دستگاه های اجرایی استان نیز با صدور پیام های تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

کد خبر 3873244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha