۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲

در اعتراض به شرایط روحی و معیشتی؛

همسران نظامیان فرانسوی دست به تظاهرات زدند

همسران نظامیان فرانسوی دست به تظاهرات زدند

صدها زن که همسرانشان در واحد مبارزه با تروریسم ارتش فرانسه خدمت می کنند؛ در اعتراض به شرایط روحی و معیشتی همسرانشان دست به تظاهرات زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس پرس، صدها نفر از همسران نیروهای نظامی فرانسه با برگزاری تظاهراتی در شهر پاریس، به شرایط نامساعد روانی و جسمی شوهرانشان اعتراض کردند.

به گفته یکی از معترضین، برخی از نیروهای فرانسوی واحد مبارزه با تروریسم، در اماکنی مستقر می شوند که پر از حشراتی مانند سوسک و شپش است.

گفتنی است بعد از حمله به دفتر هجونانه «شارلی ابدو» در سال میلادی ۲۰۱۵، دولت پاریس بیش از ۷۰۰۰ نیروی نظامی را به حفاظت از اماکن عمومی فرانسه گماشت.

این در حالی است که اغلب این افراد از استرس و افسردگی رنج می برند تا آنجا که در تازه ترین حادثه که روز جمعه اتفاق افتاد، یکی از نیروهای مبارزه با تروریسم خودکشی کرد.

اعتراض به وضعیت رفاهی خانواده نظامیان فرانسوی و نارضایتی از حقوق دریافتی، از دیگر موارد ذکر شده از سوی همسران معترض بود.

تظاهرات علیه وضعیت جسمانی و روانی نیروهای فرانسوی در حالی برگزار شد که این کشور از زمان حمله تروریستی شهر «نیس» که سال گذشته اتفاق افتاد، در حالت فوق العاده به سر می برد و قرار است حتی بعد از پایان این وضعیت، قوانین نظارتی با شدت بیشتری اعمال شود.

کد خبر 4070281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha