۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۹

وزیر کشور:

امنیت و توسعه استان ایلام رشد قابل توجه ای داشته است

امنیت و توسعه استان ایلام رشد قابل توجه ای داشته است

ایلام- وزیر کشور گفت: طی چند سال اخیر امنیت و توسعه استان ایلام رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه ایلام اظهار داشت: در ادامه تغییرات استانداران کشور امروز شاهد تغییر استاندار ایلام خواهیم بود.

وی افزود: خوشبختانه طی چند سال اخیر امنیت و هماهنگی مدیران استان ایلام رشد قابل توجهی داشته است و امیدوارم همین راه در دوره مدیریت جدید ادامه پیدا کند.

 وزیر کشور در ادامه اظهار کرد: اگر می خواهیم کشور با سرعت بیشتری در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارد باید با اتحاد و وفاق ملی حول فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

وی ادامه داد: پرهیز از هرگونه مسائل تفرقه آمیز و حاشیه در این مسیر تعیین کننده است و دولت دوازدهم نیز خود را متعهد به انجام این امور می داند.

وی با تمجید از تلاش های تیم مدیریتی سابق استانداری ایلام گفت: آقای مروارید در طول چهار سال گذشته خدمات شایان توجهی داشتند و این تغییر مدیریت به معنی ضعف نبوده بلکه امیدواریم با تیم تازه نفس تر روند امور به شکل بهتری پیگیری شود و بدون شک از تجربیات آقای مروارید در مسئولیت های جدید بهره خواهیم گرفت.

وزیر کشور با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت امنیتی در مرزهای استان ایلام گفت: با وجود آنکه سالانه حدود چهار میلیون نفر از مرزهای استان ایلام به عتبات عالیات تردد می کند ولی کمترین حادثه ای در این استان به وقوع پیوسته که نشان دهنده شرایط مناسب امنیت این استان است.

وزیر کشور تاکید کرد:  امسال دولت افزایش مرزهای رسمی تعیین شده برای تردد زائران اربعین حسینی را در دستور کار قرار داده و در این راستا مرزهای خسروی و چیلات در استان های کرمانشاه و ایلام علاوه به سه مرز قبلی مهران ، شلمچه و چزابه مورد استفاده قرار می گیرد.

حجت الاسلام محمدنقی لطفی امام جمعه ایلام نیز در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه طی چند سال اخیر زیرساخت های استان ایلام توسعه یافته است و امیدوارم از ظرفیت های استان ایلام برای توسعه استان بیشتر استفاده شود.

وی افزود: مرز مهران به عنوان مهمترین مرز زمینی کشور در زمان اربعین برای تسهیل در تردد زوار نیازمند امکانات و زیرساخت های بیشتر است.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید ایلام نیز گفت: بدنبال ایجاد یک مجموعه هماهنگ در استان ایلام هستیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های استان نسبت به توسعه استان اقدام کنیم.

وی افزود: قطعا استان ایلام دارای ظرفیت های منحصر به فردی است که باید از تجارب استاندار قبلی ایلام در جهت شکوفا کردن این استعدادها یاری جست.

کد خبر 4102708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha