۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۱۵

توسط انتشارات کتاب جمکران؛

«دکان‌های کاغذی» در بازار کتاب/ جریان‌شناسی مدعیان دروغین مهدویت

«دکان‌های کاغذی» در بازار کتاب/ جریان‌شناسی مدعیان دروغین مهدویت

کتاب «دکان‌های کاغذی» با موضوع جریان شناسی مدعیان دروغین مهدویت توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «دکان‌های کاغذی»  نوشته علی محمدی هوشیار با موضوع جریان شناسی مدعیان دروغین به تازگی توسط انتشارات مسجد مقدس جمکران منتشر و راهی بازار نشر شده است.  

 از دیرباز، باورهای آخرالزمانی مورد سوء استفاده افراد منحرف بوده و برای رسیدن به اهداف و اغراض مسموم خود، احساسات دینی مردم را بازیچه خود قرار داده‌اند. یکی از این باورها، اعتقاد به مهدویت است که از صدر اسلام تا کنون مدعیان بی‌شماری داشته و از این رهگذر، مسلمانان را فریب داده و به سوی خود دعوت کرده‌اند.

 کتاب دکان‌های کاغذی با موضوع جریان شناسی مدعیان دروغین مهدویت از سده نخست اسلام تا عصر حاضر تدوین شده است تا بتواند گامی در مسیر روشنگری و تحلیل لایه‌های پنهان سردمداران جریان‌های مدعی مهدویت بردارد.

 نویسنده کتاب کوشش کرده است؛ تا با پیروی از جدیدترین و کاربردی‌ترین روش‌های علمی جریان‌شناسی، به تحلیل لایه‌ای علت‌ها در جریان‌های مدعی مهدویت پرداخته و نمونه متفاوت‌تری از کتاب‌های پیشین و مشابه را به بازار کتاب عرضه کند.

 در این کتاب پس از طبقه بندی مدعیان دروغین مهدویت، از گونه شناسی ادعائی تبعیت شده و هر شاخه از مدعیان به طور مجزا ادعاشناسی شده و نویسنده، تبعات منفی هر گونه را نسبت به زمان خود مورد بررسی قرار داده است.

این کتاب با ۱۴۶ صفحه و شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.  

کد خبر 4127960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha