۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۵

سرمربی تیم ملی کبدی زنان سریلانکا:

سریلانکا و ایران شانس‌های اصلی صعود از گروه هستند

سریلانکا و ایران شانس‌های اصلی صعود از گروه هستند

گرگان – سرمربی تیم ملی کبدی زنان سریلانکا گفت: تیم‌های سریلانکا و ایران شانس‌های اصلی صعود از گروه دو مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مادوشانی چاتاریکا ظهر جمعه پس از پیروزی مقابل تیم پاکستان در نخستین روز مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران گفت: تیم پاکستان بازیکنان خوبی دارد اما ما به خوبی مقابل آنها دفاع کردیم و پیروز شدیم.

وی افزود: البته تیم ما از لحاظ فیزیکی شرایط خوبی ندارد اما سعی کرده‌ایم با تکنیک‌های خود این مشکل را جبران کنیم.

چاتاریکا در خصوص تیم‌های هم گروه سریلانکا گفت: به عقیده من سریلانکا به همراه ایران شانس‌های صعود از گروه دو مسابقات هستند و البته نباید از دیگر تیم‌ها غافل شویم.

وی اضافه کرد: در صورت صعود از گروه به احتمال زیاد در مرحله نیمه نهایی با هندوستان رو به رو می‌شویم، اختلاف سطح ما با تیم هندوستان بسیار بالاست اما برای پیروزی خواهیم جنگید.

لازم به ذکر است؛  در گروه یک تیم های هند، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و چین تایپه و در گروه دو تیم های ایران، ژاپن، سری لانکا، عراق و پاکستان حضور دارند.
دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.

کد خبر 4153518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha