۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳

مدیرکل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان خبرداد:

پرداخت ۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در زنجان

پرداخت ۱۰۰میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در زنجان

زنجان-مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان از پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به میزان ۱۰۰ میلیارد تومان در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا یوسفی صبح شنبه  در جمع خبرنگاران در محل اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان، به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری  اشاره کرد و گفت:  سهم استان زنجان از مجموع تسهیلات کشوری  ۱۰۰ میلیارد تومان است و نرخ این تسهیلات درروستاها ۶ درصد و در شهرهای کمتر از ۱۰ هزارنفرجمعیت ۱۰ درصد بوده و پرداخت تسهیلات از پنجم بهمن‌ماه آغازشده است. 

وی اظهار کرد: در این طرح متقاضیان می‌توانند به سامانه کارا مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و همه مراحل دریافت تسهیلات به صورت الکترونیکی است. 

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: پس از نام نویسی دستگاه‌های ذی‌ربط درخواست‌ها را بررسی و به بانک‌های عامل  بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی وامید، بانک کشاورزی و پست بانک‌ها ارجاع می‌دهند و توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و دخالت نهادهای توسعه‌ای به‌منظور  پایداری مشاغل از اهداف این طرح است.

یوسفی ابراز کرد: تزریق این اعتبارات در روستاها به رونق اقتصادی کمک کرده و انگیزه ماندگاری روستائیان را در این مناطق دوچندان می‌کند. 

وی تصریح کرد: با روند مطلوب و نحوه اجرای آیین‌نامه‌های مربوط به پرداخت این تسهیلات، شاهد ایجاد اشتغال از نوع پایدار که از نیازهای اساسی مناطق روستایی است، باشیم.

کد خبر 4210665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha