۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۰۶

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند عنوان کرد:

اعزام ۲۳ مبلغه دینی در ایام اعتکاف به مناطق مختلف نهاوند

اعزام ۲۳ مبلغه دینی در ایام اعتکاف به مناطق مختلف نهاوند

نهاوند - رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ۲۳ مبلغه دینی طی ایام اعتکاف در مساجد شهری و روستایی نهاوند فعالیت تبلیغی انجام می دهند.

حجت‌الاسلام موسی محبی در گفتگو با خبرنگار مهر از اعزام روحانیون و مبلغین به مساجد دارای مراسم اعتکاف در شهرستان نهاوند خبرداد.

حجت الاسلام محبی افزود: طی برنامه ریزی صورت گرفته ۸۵ نفر از مبلغین و مبلغات بومی، مستقر و خود استقرار در ایام سه روزه اعتکاف به مناطق مختلف نهاوند اعزام خواهند شد.

وی بابیان اینکه از طلاب بومی حوزه علمیه خواهران و برادران در مناسبت اعتکاف استفاده می شود، گفت: ۲۳ مبلغه دینی طی ایام اعتکاف در مساجد شهری و روستایی نهاوند فعالیت تبلیغی انجام می دهند.

حجت الاسلام محبی با تاکید براینکه روحانیون نهاوندی در ایام ماه رجب سبک زندگی علوی را در مساجد و هیئت‌های مذهبی تشریح می‌کنند، افزود: ۸۰ نفر از روحانیون مستقر، طرح هجرت، بومی و خوداستقرار و همچنین روحانیون اعزامی همزمان با ایام البیض ماه رجب، سبک زندگی علوی را در مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان نهاوند تشریح می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر تشریح سبک زندگی علوی در مساجد، تشریح فلسفه انتظار و ضرورت‌های وجود امام در جامعه اسلامی و تشریح ویژگی‌های منتظران واقعی امام عصر(عج) از جمله مباحث دیگری است که به‌مدت یک ماه توسط روحانیون نهاوندی به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 4259912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha