۳۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳

نماینده مردم مرکزی در مجلس خبرگان:

جبهه مقاومت دربرابراستکبار روبه گسترش است/لزوم مقابله باتشیع بدلی

جبهه مقاومت دربرابراستکبار روبه گسترش است/لزوم مقابله باتشیع بدلی

اراک- نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: جبهه مقاومت روبه گسترش است و همان‌طور که در کشورهای مختلف علیه سلطه جهانی پیروز شده در آینده به پیروزی‌های گسترده‌تر دست می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن محمدی اراکی ظهر جمعه در حاشیه مراسم افتتاح دفتر خود به عنوان نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در چنین روزی و همزمان با ولادت حضرت سیدالشهدا(ع)، دفتر نماینده مجلس خبرگان در استان مرکزی افتتاح شد و این اقدام به درخواست مردم، به منظور حضور بیشتر اینجانب در استان و در بین مردم صورت گرفت.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری افزود: امید است از طریق این دفتر ارتباط نزدیک تری با مردم داشته باشیم و این دفتر بتواند خدمات فرهنگی و انواع خدماتی که از دست ما برمی آید به مردم  ارائه دهد.

آیت الله اراکی بیان کرد: همچنین این دفتر تلاش خواهد کرد تا در تعامل و هماهنگی با ارگان ها و دستگاه ها، خدمات اجتماعی در حوزه های مختلف به مردم، به ویژه قشر مستضعفان را پیگیری و دنبال کند.

وی خاطرنشان ساخت: سعی داریم با عنایت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و همچنین همکاری استاندار مرکزی و سایر مسئولان، در عرصه های مختلف اجتماعی، حوزه دینی و پاسخگویی به مردم اقدامات مطلوبی انجام پذیرد.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز تهاجم فرهنگی جبهه دشمن بسیار گسترده است و پس از پایان جنگ سخت که توسط صدام و حامیان استکباری وی بر ملت ما تحمیل شد، شاهد جنگ نرم هستیم چرا که دشمن نتوانست در مواجهه رو در رو ما را مغلوب کند.

آیت الله اراکی ادامه داد: جنگ نرمی که علیه اسلام توسط دشمن آغاز شده در چهار شیوه پیگیری می شود، شیوه اول تحریف، دوم تشکیک، سوم نفوذ و چهارم ایجاد نهادها و انقلاب های بدلی از جمله جریان های طالبان، القاعده، داعش و... است.

وی گفت: دشمن به دنبال آن است که مرجعیت بدلی و تشیع بدلی ایجاد کند، تشیع تقلبی جریانی بسیار خطرناک است که از لندن آغاز شده و در آن تلاش می شود مسائل به طور افراطی و خارج از مرزهای دینی مطرح و جریان های مذهبی ازجمله عزاداری های سیدالشهدا(ع) تحریف شود.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری افزود: در واقع تشیع بدلی با ارائه روش های بسیار افراطی و خارج از دین همچون خودزنی و تکه تکه کردن خود در عزاداری های دینی همچون سوگواری امام حسین(ع)، درصدد ضربه وارد کردن به اسلام است و قصد دارد جریان خود را در تمام دنیا گسترش دهد که ما باید در برابر آن ایستادگی کنیم.

آیت الله اراکی در رابطه با جبهه مقاومت و تهاجم اخیر آمریکا به سوریه بیان کرد: جبهه مقاومت در حقیقت ایستادگی در برابر جریانی است که استکبار جهانی آن را برای سلطه بر جهان به وجود آورده، استکبار قصد دارد جهانی فقیر ایجاد کند و با اندک سرمایه داران خود تمام منابع و ظرفیت های جهان را بمکد و ملت ها توان رشد و پیشرفت نداشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت: امروز کشورهای استکباری جنگ را بر سایر کشورها تحمیل می کنند تا امنیت را در این جوامع از بین ببرند، همانند آنچه که در عراق و سوریه اتفاق افتاد، علت این است که استکبار جهانی از تشنج و تفرقه میان کشورها سود می برد.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ایجاد کردن جنگ در مناطق مختلف جهان، شیوه استکبار است تا از عواید سیاسی و اقتصادی آن و منابع کشورها بهره مند شود و به این ترتیب سلطه خود را گسترش دهد.

آیت الله اراکی ادامه داد: جبهه مقاومت در کشورهای مختلف ازجمله، لبنان، سوریه، فلسطین، عراق و... نشان داده که در برابر استکبار پیروز است و در کشورهای دیگر همچون افغانستان و پاکستان نیز اگر مجالی به آن داده شود، استکبار و تروریست ها را شکست خواهد داد.

وی اضافه کرد: ما معتقدیم که جبهه مقاومت در دنیا پس از این نیز به پیروزی های گسترده تری دست خواهد یافت و توسعه پیدا می کند، بنابراین تکلیف خود می دانیم که تلاش لازم را در این راستا به کار بگیریم.

کد خبر 4275936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha