۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۲:۲۵

امید ابراهیمی:

قهرمانی رابه هواداران تقدیم می‌کنیم

قهرمانی رابه هواداران تقدیم می‌کنیم

هافبک استقلال تهران گفت: این قهرمانی را به هوادارانی تقدیم می کنیم که در طول فصل سختی زیادی کشیدند اما تحمل کردند و ما را تنها نگذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، امید ابراهیمی پس از قهرمانی در فینال جام حذفی برابر خونه به خونه بابل گفت: بازی خوبی را انجام دادیم البته شرایط همیشگی را نداشتیم اما توانستیم با یک گل به قهرمانی دست یابیم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: فشار بازی های استقلال بسیار زیاد است و ما در هفته های گذشته بارها به میدان رفته ایم و این بر روی روند تیمی ما تأثیر بسزایی گذاشته است.

هافبک استقلال خاطرنشان کرد: قهرمانی در جام حذفی برای ما تمام شد. ما شادی این قهرمانی را با هواداران تقسیم کردیم و از فردا باید به فکر دیدار با ذوب آهن باشیم. دو دیدار رفت و برگشت سخت را با این تیم داریم و اگر می خواهیم به دور بعد صعود کنیم باید ذوب آهن را از پیش رو برداریم. البته این تیم هم خود را آماده این دیدار کرده و مطمئنا نمی خواهد در اصفهان نتیجه را واگذار کند.

ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: ما این قهرمانی را به هواداران تقدیم می کنیم کسانی که هرگز ما را تنها نگذاشتند در سرما و گرما در کنار ما بودند و امیدوارم توانسته باشیم که دل آنها را شاد کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فصل آینده برای استقلال بسیار حساس خواهد بود. هواداران از شفر و بازیکنان تیم انتظار زیادی دارند و مطمئنا جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی کنند و مسئولان از فردا باید به فکر جذب بازیکنان جدید باشند تا آبی پوشان بتوانند فصل آینده را با قدرت شروع کنند.

کد خبر 4287204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha