۹ تیر ۱۳۹۷، ۲۲:۲۶

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر گرگان:

پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری گرگان سرعت بگیرد/ پیگیری فرهنگسرا

پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری گرگان سرعت بگیرد/ پیگیری فرهنگسرا

گرگان- رئیس کمیسیون توسعه، عمران، حمل و نقل شهری، معماری و شهرسازی شورای شهر گرگان با بیان این که پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری گرگان سرعت گیرد، گفت: همچنین وضعیت پروژه فرهنگسرا مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران کاظم نژاد، شامگاه شنبه در هفتاد و پنجمین صحن علنی شورای شهر گرگان در نطق پیش از دستور خود، ضمن تبریک به مناسب هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: براساس وظایف و اختیارات شورایی خود لزوم پیگیری مصوبات قبلی را از شهرداری خواستارم.

وی افزود: حمایت از تیم بسکتبال شهرداری گرگان و استفاده حداکثری از ظرفیت های بومی در این تیم، پیگیری و تعیین تکلیف فرهنگسرای گرگان واقع در کمربندی که تاکنون برای آن قریب ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده، پیگیری و مجاب کردن آب و فاضلاب شهری جهت تسریع در انجام پروژه شهری فاضلاب گرگان از جمله این درخواست هاست.

کاظم نژاد از شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان خواست تا سالن های ورزشی‌ بیشتری را جهت استفاده بانوان اختصاص دهند.

وی همچنین بر سرعت بخشیدن روند پروژه های سرمایه گذاری شهرداری گرگان مانند منطقه گردشگری هزارپیچ، تله کابین، شهربازی و هتل ناهارخوران تأکید کرد.

کاظم نژاد تصریح کرد: شهرداری پیگیری آرامستان گرگان، ایجاد پارک و شهر بازی در منطقه کاشانی و چناران. پیگیری و اجرای تقاطع غیرهم سطح در محور جرجان و سی متری کاشانی و نیایش و تکمیل بلوار نیایش را هم در برنامه های خود داشته باشد.

وی همچنین پیشنهاداتی برای شهرداری داشت؛ تکمیل پروژه قلعه خندان با همکاری میراث فرهنگی، پیگیری منطقه گردشگری توشن، تهیه سند توسعه محلات، پیگیری ورودی های شرقی و غربی گرگان، مبلمان شهری، اصلاح هندسی تقاطع ها و توسعه ورزش های بومی توسط سازمان فرهنگی و ورزشی از جمله این پیشنهادات بود.

کاظم نژاد در پایان از خرید ۲۰ اتوبوس شهری، تکمیل پیاده راه و نهضت آسفالت توسط شهرداری، تشکر کرد.

کد خبر 4334933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha