۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶

رئیس کل دادگستری کرمان:

اتهامات به مقام ارشد اجرایی سابق کرمان شایعه است

اتهامات به مقام ارشد اجرایی سابق کرمان شایعه است

کرمان - رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: شایعه پراکنی و اتهام به مقام ارشد اجرایی سابق استان نیز بی پایه و اساس است وهیچ پرونده قضائی علیه وی در سیستم قضائی به ثبت نرسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله موحد پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تکذیب شایعات اخیر در فضای مجازی علیه تعدادی از قضات مومن و متعهد گفت: رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان  قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با مخلان نظم و امنیت روانی و جامعه عوامل شایعه سازی، دروغ پردازی در فضای مجازی برخورد خواهد شد، اظهار داشت: اجازه نخواهیم داد عده ای فرصت طلب و معاند به سرکردگی استکبار جهانی حس بی اعتمادی بین  مردم و مسئولان و دست اندرکاران نظام مقدس اسلامی به وجود آورند.

رئیس شورای قضائی استان کرمان تصریح کرد: جوسازی ها و هجمه ها علیه قضات انقلابی با هدف تحت فشار قرار دادن دستگاه قضائی صورت می گیرد و قضات شریف علیرغم همه سختی ها و مشکلات مخلصانه و متعهدانه به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل خواهند کرد.

وی اعلام کرد: شایعه پراکنی و اتهام به مقام ارشد اجرایی سابق استان نیز بی پایه و اساس است وهیچ پرونده قضائی علیه وی در سیستم قضائی به ثبت نرسیده است.

کد خبر 4349409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha