۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۲

مدیرعامل و سرمربی تیم هندبال فرازبام دهدشت عنوان کرد:

پرداخت ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان و کادر تیم فراز بام تاهفته آینده

پرداخت ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان و کادر تیم فراز بام تاهفته آینده

دهدشت- مدیرعامل و سرمربی تیم هندبال فرازبام دهدشت گفت: ۵۰ درصد قرارداد تمام بازیکنان و کادر تیم تا هفته آینده از درآمدهای خود باشگاه پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید پارسایی ظهر پنج شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزودرقابت های لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور امسال با شرکت ۱۰ تیم برگزار می شود.

وی بیان داشت: ما دو سال پیش نیز میتوانستیم در لیگ باشیم، ولی هدف ما آمدن و رفتن برای یک بار در لیگ نبوده و نیست و برای ماندن در لیگ برنامه داریم.

پارسایی یکی از اهدف حضور در لیگ برتر را توسعه پایدار  هندبال در استان عنوان کرد و گفت: حضور تماشاگران در مسابقه فردا در مقابل نیروی زمینی، بسیار  مهم است، زیراباید گام نخست را محکم برداریم و برای این امر به کمک همه مردم شهر و تشویق مردم نیاز داریم.

سرمربی تیم هندبال فرازبام نیز در این نشست گفت: بازیکنان از آمادگی نسبی برخوردار هستند و امیدواریم در چند بازی آینده  آمادگی را به حداکثر برسانیم و با تمرینات ارائه شده و جدیت بازیکنان و حمایت مدیران تیم بتوانیم نماینده خوبی برای استان و شهر دهدشت باشیم.

ناصر سلیمی تصریح کرد: تمامی شرایط به خوبی در این مدت فراهم شده و این امر انگیزه تیمی برای موفقیت را چندبرابر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهر تیم هندبال فراز بام دهدشت در خانه خود میزبان نیروی زمینی کازرون است و این دیدار بعد از ظهر روز جمعه هفته جاری و راس ساعت ۱۶ در سالن "شهید باهنرشهر دهدشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 4427503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha