۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۱۵

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

بخش عمده توسعه اقتصادی مرهون تلاش شبانه روزی پلیس است

بخش عمده توسعه اقتصادی مرهون تلاش شبانه روزی پلیس است

سنندج - معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اینکه توسعه سیاسی و اقتصادی حاصل ایجاد امنیت است، گفت: بخش عمده توسعه اقتصادی ایجاد شده در کشور حاصل تلاش شبانه روزی پلیس است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کردستان، حسین خوش اقبال در همایش سالانه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان کردستان با تقدیر از فرماندهی و مجموعه انتظامی استان در ایجاد امنیت مطلوب، اظهارداشت: براساس تدابیر اتخاذ شده، امنیت و احساس آن در استان کردستان نسبت به سال های قبل بسیار مطلوب است.

وی با بیان اینکه پلیس مقتدر و مردمی از ویژگی های پلیس اسلامی است، افزود: استان کردستان جزء استان های امن کشور است و این حاصل تلاش شبانه روزی شما کارکنان خدوم نیروی انتظامی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام و جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: توطئه های دشمنان به یاری خداوند متعال، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، بصیرت مردم همیشه بیدار، خدمات مضاعف پلیس خدمتگزار و دیگر مسئولان امنیتی خنثی می شود.

خوش اقبال یادآور شد: نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت را با همیاری دیگر دستگاه ها بر عهده دارد که این کار بسیار سختی است که خوشبختانه امروز پلیس توانسته از عهده آن برآید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در پایان یکی از روش‌ های ارتقاء احساس امنیت را نزدیک شدن به مردم عنوان کرد و بیان کرد: نیروی انتظامی این کار را به خوبی انجام داده که جای تقدیر و تشکر دارد.

کد خبر 4456688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha