۵ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۲۵

مشاور وزیر بهداشت عنوان کرد؛

تشریح وضعیت عمومی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس

تشریح وضعیت عمومی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس

مشاور وزیر بهداشت، گفت: حال عمومی ۸ نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان، مناسب نبوده در بخش آی سی یو بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس زارع نژاد، با اشاره به اینکه ۱۶ نفر از مصدومین این حادثه در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری بودند، افزود: از این تعداد ۷ نفر مرخص شده اند که ۴ نفر خانم و ۳ نفر آقا هستند و ۷ مصدوم نیز در بخش ICU بستری که حال عمومی ۴ نفر مناسب نیست و ۲ نفر به بخش منتقل شدند.

وی، تعداد مصدومین بستری شده در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ره) را ۵ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد، ۲ نفر به بخش منتقل شده، یک نفر مرخص و ۲ نفر در ICU بستری که حال یکی از آنها وخیم است. 

زارع نژاد با اشاره به اقدامات درمانی و اعمال جراحی صورت گرفته برای مصدومین، افزود: از تعداد ۵ مصدوم انتقالی به بیمارستان حضرت رسول ۳ نفر آقا و ۲ نفر خانم هستند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ادامه داد: ۲ نفر از مصدومین حادثه با شکستگی های متعدد در بخش ICU یمارستان شریعتی بستری هستند و حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است و تمامی مراحل درمانی و اعمال جراحی لازم برای مصدومین در حال انجام است.

زارع نژاد با اشاره به اینکه ۴ نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان عرفان نیایش بستری بودند، گفت: یک نفر از مصدومین بدحال، صبح چهارشنبه فوت کرد و ۲ نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند و یک نفر هم دچار شکستگی های جزئی است که حال عمومی مناسبی دارد.

وی تاکید کرد: تعدد، نوع شکستگی ها و آسیب های ایجاد شده برای مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، نشان دهنده شدت این حادثه است و تیم درمانی تمام تلاش خود را برای بهبودی مصدومین به ویژه نجات جان مصدومین بدحال بکار بسته است.

کد خبر 4496360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha