۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹

مدیرکل بنیاد شهید اردبیل:

نقش محوری ایثارگران در جامعه پررنگ شود

نقش محوری ایثارگران در جامعه پررنگ شود

اردبیل - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: جامعه کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور فعالانه ایثارگران و پررنگ‌ترشدن فعالیت‌ فرهنگی آنان در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر شاهی پیش از ظهر یکشنبه در نشست پیام‌آوران ایثار استان اردبیل تصریح کرد: ایثارگران با حضور در عرصه جنگ سخت تحمیلی در مقابل دشمنان بعثی از جان خود مایه گذاشته و سبب افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان شدند و در شرایط کنونی نیز حضور همه جانبه آنان در بطن جامعه ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از نیازهای اصلی جامعه امروزی است و در این خصوص ایثارگران می‌توانند نقش فعالانه و محوری را از خود به نمایش گذاشته و در امر فرهنگسازی موفق ظاهر شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اضافه کرد: حضور ایثارگران در میان جوانان و سخن گفتن از زبان آنان تاثیرپذیری عمیقی را در ترویج ایثار و فداکاری خواهد داشت و باید از حضور چنین گوهرهای بی‌بدیلی به بهترین شکل ممکن سود جست.

شاهی افزود: حضور پیام‌آوران ایثار در مدارس، دانشگاه‌ها و هیئت‌های مذهبی مورد تاکید بوده تا با حضور در چنین مجموعه‌هایی در بیان زوایای مختلف دفاع مقدس و حماسه‌سازی‌های این دوران به وظایف اصلی و مهم خود عمل کرده و نسل جدید را با دوران طلایی تاریخ انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

وی یادآور شد: شناسایی مکان‌هایی که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مستعد حضور ایثارگران هستند ضروری بوده و نیازمند تعامل مناسب دستگاه‌ها در فراهم آوردن شرایط حضور پیام‌آوران ایثار هستیم.

کد خبر 4505171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha