۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۲۴

ویدئومهر؛

عذرخواهی پزشک بیمارستان بهرامی از برخورد نامناسب با یک بیمار

عذرخواهی پزشک بیمارستان بهرامی از برخورد نامناسب با یک بیمار

پزشکی که روز گذشته فیلمی از او در فضای مجازی در حال درگیری با بیمار منتشر شده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر از رفتار خود عذرخواهی کرد و توضیحاتی درباره این اتفاق ارائه داد.

ویدئو مهر: از دیروز فیلمی مبنی بر برخورد دکتر محمد علی احسانی، هیئت علمی خون اطفال بیمارستان بهرامی با یکی از بیماران در فضای مجازی پخش شده که در بسیاری از صفحات اینستاگرام حاشیه‌ساز از جمله صفحه مسیح علینژاد نیز منتشر شده است.

بنا بر پیگیری‌های خبرگزاری مهر شاهدان عینی، ماجرا از این قرار بوده که از دکتر احسانی لیستی برای ارائه شلاتور رایگان به ۲۰ بیمار تالاسمی خواسته می‌شود و او نیز 5 نفر دیگر را نیز با مذاکره به عنوان مازاد به لیست اضافه می کنند که موضوع با اعتراض یکی از آن ۵ نفر روبرو می‌شود که چرا با وجود تحت نظر بودن ۲۰ ساله این مرکز باید در لیست مازاد معرفی شوند! دکتر احسانی هم به دنبال توضیح ماجرا برای همراهان این بیمار بوده‌ که بحث بالا گرفته و در این زمان دکتر احسانی که اصرار بر سکوت معترض و ارائه توضیح ماوقع داشته اند به شکل تصویر شده در فیلم واکنش نشان می دهند.

پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌ده که این مسئله پس از مدتی با گفتگو طرفین حل و فصل شده است.

کد خبر 4547862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهزاد IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
      0 2
      استاد دکتر احسانی از بهترین انسان های روی زمین هستند بلکه فرشته ای روی زمین هستند ،می توانید از بیمارانشان بپرسید ،دلسوز و مهربان ...اون عصبانیت هم از مهربونی بی پایان ایشان برای کودکان بیماران خونی است