۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۴۱

با پیروزی بر پویان؛

تیم بسکتبال مهرام قهرمان لیگ باشگاه‌های استان قم شد

تیم بسکتبال مهرام قهرمان لیگ باشگاه‌های استان قم شد

قم - تیم بسکتبال مهرام با پیروزی بر پویان قهرمان لیگ بسکتبال باشگاه‌های استان قم در رده سنی نونهالان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ بسکتبال نونهالان استان قم شامگاه شنبه در سالن شهید رضائیان قم به پایان رسید و تیم مهرام موفق شد مقام قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد و در صدر این رده سنی قرار گیرد.

در دیدار فینال که با استقبال قابل توجه علاقمندان به بسکتبال و خانواده‌ها برگزار شد تیم بسکتبال مهرام با وجود این که بازی برابر پویان را خوب آغاز نکرد و در نیمه نخست از این تیم عقب بود اما در نهایت توانست ۶۵ بر ۵۰ فاتح این بازی شود.

مهرام در کوارترهای سوم و چهارم برتر از پویان بود و دقت در شوت‌های به سمت حلقه از یک سو و ضعف پویان در ضربات آخر از سوی دیگر سبب شد مهرام از شکست پیروزی بسازد و قهرمانی لیگ را از آن خود کند.

تیم مهتاب نیز توانست مقام سوم را به دست بیاورد. مراسم پایانی و اهدای جام لیگ بسکتبال نونهالان قم با حضور رسول منعم مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان قم، مرتضی سخایی رئیس هیئت بسکتبال استان قم و جمعی از مسئولان و پیشکسوتان رشته بسکتبال به انجام رسید.

لیگ نونهالان در قم در شرایطی با شور و انرژی ویژه و قابل لمسی برگزار می‌شود که بسیاری از استان‌های کشور در این رده سنی، مسابقات رسمی ندارند و این موضوع قم را در میان استان‌های پیشرو در حوزه بسکتبال پایه قرار داده و اهالی بسکتبال را به آینده روشن این رشته در قم امیدوار کرده است.

کد خبر 4557473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha