۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۵۱

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:

شهرداری گرگان شایسته پیروزی بود/ تیم همیشگی نبودیم

شهرداری گرگان شایسته پیروزی بود/ تیم همیشگی نبودیم

گرگان – سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: شهرداری گرگان در بهترین فرمش قرار دارد و در این دیدار شایسته پیروزی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، هماد سامری شامگاه پنجشنبه پس از شکست تیم پالایش نفت آبادان مقابل شهرداری گرگان در هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرگاران، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی برای تیم شهرداری گرگان بود و بالعکس ما شب خوبی را سپری نکردیم.

وی افزود: شهرداری گرگان این دیدار را منسجم آغاز کرد و تا پایان ادامه داد اما ما در تمام زمینه‌ها از جمله دفاع و حمله تیم همیشگی نبودیم و عملکرد ضعیفی داشتیم.

وی تصریح کرد: دو بازیکنی که روی آنها خیلی حساب کرده بودیم دچار مصدومیت شدند و این اتفاق موجب شد تا دست ما در این دیدار بسته باشد.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان با تمجید از عملکرد تیم شهرداری گرگان در این دیدار گفت: شهرداری گرگان در بهترین فرمش قرار دارد و آمارهای پرتاب خوبی داشته و در ریباند هم تیم برتر زمین بود.

سامری اضافه کرد: باید به تیم شهرداری گرگان تبریک بگویم که بازی بسیار خوبی انجام داد و در این دیدار لایق پیروزی بود.

وی در خصوص اینکه اگر تیمش با اختلاف کمتر از ۱۱ امتیاز بازی را واگذار می‌کرد در مکان سوم قرار می‌گرفت، گفت: نگاه به جدول را فقط باید مربی تیم داشته باشد اما ما با این نگاه به گرگان نیامدیم و به فکر اینکه با چند اختلاف ببازیم نبودیم.

لازم به ذکر است؛ در هفته هجدهم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر پنجشنبه تیم‌های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۷۶ بر ۵۸ تیم شهرداری گرگان به پایان رسید.

کد خبر 4568316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha