۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۰

امام‌جمعه پارس‌آباد:

پروژه چهارخطه مغان به کندی اجرا می‌شود

پروژه چهارخطه مغان به کندی اجرا می‌شود

پارس‌آباد_ امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: پروژه بزرگراهی مشگین‌شهر _ مغان به کندی در حال اجراست که مطلوب به نظر نمی‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی اکبر باقری بنابی با تأکید بر لزوم توجه به زیرساخت‌های جاده‌ای دشت مغان و حقابه مغان از رود ارس، اظهار کرد: همچنان حدود ۱۹۰ کیلومتر از جاده‌های مغان از نمین شهر اردبیل تا پارس‌آباد آسفالت و دو باند نشده است.

وی با بیان اینکه بخش قابل‌توجهی از چهاربانده شدن مسیر رفت و برگشت دشت مغان بسیار کند به پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: مطالبه همه طوایف سی‌ودوگانه دشت مغان و مشخصاً منطقه پارس‌آباد بر لزوم تسریع در روند آسفالت و دو باند سازی مسیرهای رفت‌ و برگشت دشت مغان متمرکز است.

امام‌جمعه پارس‌آباد تعریض و چهاربانده شدن مسیر دشت مغان را مطالبه به حق عشایر ولایت‌مدار این منطقه دانست و افزود: تعریض جاده‌های دشت مغان فرآیندی سخت و دشوار نیست.

باقری بنابی گفت: بیش از ۱۶۰ کیلومتر مسیر دشت و زمین هموار بوده و بدون نیاز به ساخت تونل و پل با اندک هزینه‌ای می‌توان زیرسازی‌های تعریض جاده را در دنبال کرد.

وی با اشاره به پیگیری‌های دفتر امام‌جمعه نسبت به مطالبات مردمی و رایزنی‌های صورت‌گرفته با مسئولان استانی و شهرستانی تصریح کرد: بعد از گذشت ۱۴ سال از آغاز طرح جاده پارس‌آباد به سربند که حدود ۲۲ کیلومتر است تنها ۷ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و حتی مسیر ۲ کیلومتری پارس‌آباد تا پلیس‌راه نیز ناتمام باقی‌مانده است.

حجت‌الاسلام باقری بنابی ادامه داد: علی‌رغم تمام تلاش‌های صورت‌گرفته در آسفالته شدن برخی از مسیرهای پلیس‌راه پارس‌آباد تا مشگین‌شهر هنوز نسبت به بازگشایی، خط‌کشی و نصب علائم آن اقداماتی صورت نگرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با افزایش تلاش‌ها شاهد تسریع در تعریض و آسفالته شدن این مسیرها باشیم.

کد خبر 6119732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha