۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴

رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

عدم رعایت حق تقدم در محور دامغان-شاهرود مرگ ۲ جوان را رقم زد

عدم رعایت حق تقدم در محور دامغان-شاهرود مرگ ۲ جوان را رقم زد

سمنان - رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه سانحه جرحی و ۹ تصادف خسارتی در محورهای استان به وقوع پیوست، گفت: در این حوادث پنج نفر مجروح و دو نفر جان باختند.

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۹ تصادف خسارتی، سه حادثه جرحی و یک مورد سانحه فوتی در محورهای استان سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: در این حوادث پنج نفر مصدوم و متأسفانه دو نفر جان باختند.

وی به حادثه فوتی برخورد پژو ۲۰۶ و موتورسیکلت در کیلومتر یک محور دامغان-شاهرود در روز گذشته اشاره کرد و افزود: عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده پژو مرگ دو جوان ۲۶ و۲۷ ساله راکبان موتورسیکلت را رقم زد که راننده پژو نیز در این حادثه به شدت مصدوم و به بیمارستان انتقال یافت.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در سیزدهم فروردین

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه سه محور در استان همچنان مسدود اعلام شدند، ابراز داشت: شاهرود-آزادشهر (خوش ییلاق، طرود-معلمان و چاشم در مهدی‌شهر) مسدود هستند لذا از مسافران تقاضا می‌شود تا اطلاع ثانوی از تردد غیر ضروری در این محورها به طور جد پرهیز کنند.

کبیری بابیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی سه موتور سوار در محورهای استان سمنان جان باختند، تصریح کرد: در روز سیزدهم فروردین برای افزایش ایمنی مردم تردد موتورسیکلت با محدودیت مواجه است و در صورت مشاهده اعمال قانون می‌شود.

وی بابیان اینکه حمل مسافر با نیسان و وانت نیز مشمول طرح ترافیکی سیزدهم فروردین ماه است، اضافه کرد: از رانندگان تقاضا می‌شود برای حفظ امنیت و جان خود از اتراق در حاشیه جاده‌ها به طور جد پرهیز و قوانین ترافیکی را رعایت کنند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان همچنین افزود: طی امروز و فردا در تمامی محورهای استان بارندگی گزارش‌شده است که این امر احتمال لغزندگی جاده‌ها را افزایش می‌دهد لذا از مسافران تقاضا می‌شود فاصله طولی و سرعت مطمئن را رعایت کنند.

کد خبر 4579524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha