۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶

سرلشکر صفوی:

اقدام آمریکا علیه سپاه عمر رژیم صهیونیستی را کمتر می‌کند

اقدام آمریکا علیه سپاه عمر رژیم صهیونیستی را کمتر می‌کند

مشاوره عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: اقدام آمریکا علیه سپاه عمر صهیونیست‌ها را کمتر خواهد کرد اما قدرت ملی ایران را افزایش خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر سید یحیی صفوی مشاوره عالی فرمانده معظم کل قوا در بیستمین سالگرد شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی و گرامیداشت ۱۱۰ شهید شاخص نیروهای مسلح که ظهر امروز (چهارشنبه) در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: نعمت وجود مردان و زنان خردمند و وفادار در کنار نعمت اسلام و ولایت از نعمت‌های بزرگی است که خدا به ما داده است.

وی شهدا را مایه افتخار و امنیت ایران دانست و گفت: شهدایی مانند شهید صیاد شیرازی الگوهایی برای مقاومت در منطقه و جهان است و مردان و زنان یمن، لبنان، سوریه و عراق با الگو قرار دادن این عزیزان در برابر ظلم و ستم ایستاده اند.

سرلشکر صفوی گفت: رهبر معظم انقلاب ناخدای کشتی نجات بخش ایران اسلامی در سال‌های گذشته بوده که توانسته اند کشتی ایران را از دریای توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و مسائلی مانند حمله آمریکا به عراق و افغانستان عبور دهند.

وی با اشاره به فرمان رهبر انقلاب برای امداد رسانی به مردم سیل زده گفت: فرمان مقام معظم رهبری برای کمک به سیل زدگان، واقعاً سیلی از کمک‌های مردمی را به سمت استان‌های سیل زده سرازیر و نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی و مردم را برای کمک به سیل زدگان متحد کرد.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به بیان خاطراتی از شهید صیاد شیرازی پرداخت و گفت: صیاد یک افسر دانشمند، اهل تفکر، صادق و با اعتماد به نفس بود. اعتماد به نفس او نشانه ایمان و اعتقاد به خداوند متعال بود، او فرمانده منظم و خاکی بود.

سردار صفوی ادامه داد: با اجازه رهبری زمانی که صیاد شیرازی به شهادت رسید تمام پایگاه‌های منافقین از اشرف، العماره و بصره را با چند هزار گلوله مورد اصابت قرار دادیم و انتقام خوبی از منافقین گرفتیم.

وی درباره بیانیه کاخ سفید در خصوص تروریست نامیدن سپاه، گفت: به نظرم تأثیرگذاری اصلی در انتشار این بیانیه را صهیونیست‌ها، نتانیاهو و آی‌پک داشت، ترامپ می‌خواست خود را خرج آنها کند چون شش میلیون یهودی در آمریکا وجود دارد که در دور بعد به رأی آنها نیاز دارد.

سردار صفوی با بیان اینکه صهیونیست‌ها و آی‌پک بر ترامپ تأثیرگذارند، افزود: غیر از «کوشنر» که مشاور ترامپ است بیش از ده نفر دیگر در دولت این کشور حضور دارند که از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند؛ با این بیانیه بشارت می‌دهم مجبور شوند از ترس واکنش ایران منطقه را ترک کنند.

وی ادامه داد: با این بیانیه عمر صهیونیست‌ها هم کمتر خواهد شد اما قدرت ملی ایران افزایش خواهد یافت. آمریکایی‌ها در سیاست خارجی خود با شکست مواجه شدند. ترامپ بدترین رئیس جمهور آمریکا از نظر عقلانی، سیاسی و غیره است. او احمق است و خدا را شکر می‌کنیم که دشمنان ما از احمق‌ها هستند.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: دشمنی آمریکا با سپاه، ملت و انقلاب اسلامی موجب خیر و برکت است.

کد خبر 4587025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha