۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۰۰

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

آمریکا هر خطایی کند تمام امکانات آنها در خلیج فارس منهدم می شود

آمریکا هر خطایی کند تمام امکانات آنها در خلیج فارس منهدم می شود

بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: اگر خطایی از دشمن رخ بدهد در مرحله اول تمامی امکانات آمریکا در منطقه مورد هدف قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا تنگسیری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به جنگ روانی آمریکا و حضور ناوها در خلیج فارس، بیان داشت: آمریکا با جنگ روانی سعی در ایجاد ترس و التهاب در بین ملت ایران است و سعی دارد از طریق جنگ روانی به اهدافی که مدنظر دارد برسد. ناو آبراهام چندین بار به خلیج فارس آمد و رفت داشته است و هیچ موردی ندارد.

وی عنوان کرد: ۴۰ سال در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و دشمنان در این مدت با حربه‌های مختلفی از جمله در سالهای ۲۰۰۳، ۲۰۰۷ و ۱۹۹۳ با ایجاد ناامنی در عراق و افغانستان سعی در ایجاد ترس در دل ملت ایران داشته‌اند. در این سال‌ها اوج حضورشان در خلیج فارس بود ولی مبت ایران نترسیدند و شعار مرگ بر امریکا را سردادند.

سردار تنگسیری با بیان اینکه دشمن سعی در ایجاد جنگ روانی در منطقه دارد، اظهارداشت: اینگونه رفتارهای روانی از سوی آمریکا در منطقه نقشه راه ایران را برای حضور در دریا را مشخص کرده است و ملت ایران یقین داشته باشند که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

وی با اظهار اینکه متأسفانه برخی خودفروخته های داخلی با فشارهای اقتصادی که به مردم وارد می‌کنند به نوعی به این جو روانی کمک می‌کنند. تاکید کرد: بدانند جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می‌برد و اگر خطایی از دشمن رخ بدهد در مرحله اول تمامی امکانات آمریکا در منطقه مورد هدف قرار می‌گیرد و قطعاً این خطا را نمی‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تاکید کرد: حضور ما حضوری با معنا، محکم و با صلابت است.

وی با بیان اینکه مطمئناً مردم ما از این برهه بوجود آمده عبور خواهند کرد، ابرازداشت: دشمنان تا کنون بلوف‌های زیادی زده‌اند و بارها حرفشان تغییر کرده است. دشمنان بدانند جوانانا این مملکت آمادگی کامل برای دفاع از مرزها را دارند و دشمنان هیچ غلطی نخواهند کرد.

سردار تنگسیری تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که جنگ نمی‌شود و تنها می‌خواهند فشار بیاورند که مذاکره کنیم و مذاکره‌ای که به نفع دشمن باشد هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد.

کد خبر 4615702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha