۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۲۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

گردشگری سلامت در زنجان مورد بی توجهی واقع شده است

گردشگری سلامت در زنجان مورد بی توجهی واقع شده است

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به گردشگری سلامت در استان زنجان اشاره کرد و گفت: به گردشگری سلامت در استان زنجان بی‌توجهی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش ظهر شنبه در کارگروه بهداشت استان زنجان در محل دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: به گردشگری سلامت در استان زنجان بی‌توجهی شده و باید دست اندر کاران برای توسعه گردشگری سلامت تمهیدات لازم را مد نظر قرار دهند.

وی بابیان اینکه توسعه گردشگری سلامت نیازمند تقویت زیرساخت‌ها است، اظهار کرد: در استان زنجان یک شرکت برای بحث گردشگری سلامت وجود ندارد و این برای استان بسیار ظلم بوده و برازنده نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بابیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در حوزه درمان استان زنجان وجود دارد، گفت: باید زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در استان زنجان تقویت شود.

قزلباش تأکید کرد: در راستای توسعه گردشگری سلامت در استان باید سازمان میراث فرهنگی استان همکاری لازم را داشته باشد.

وی بابیان اینکه شاخص‌های پزشکی در استان زنجان ارتقا یافته است، افزود: خوشبختانه در استان زنجان پوشش شهری در مراکز بهداشتی ۱۰۰ درصد است و در مناطق حاشیه‌نشین به توسعه مراکز درمانی و بهداشتی توجه زیادی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و افزود: این طرح تاکنون در استان زنجان به خوبی اجراشده است.

قزلباش تصریح کرد: به‌روز شدن تجهیزات بیمارستانی و کاهش تعرفه‌های پرداختی از سوی مردم مهم‌ترین مزیت‌های اجرای این طرح است.

کد خبر 4625354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha