۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

توانمندی دختران آینده‌ای روشن را برای جامعه رقم می‌زند

توانمندی دختران آینده‌ای روشن را برای جامعه رقم می‌زند

سنندج_مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: دختران امروز مادران آینده این سرزمین هستند لذا هر چه در توانمندی آنان امروز تلاش شود آینده جامعه به مراتب بهتر و درخشان‌تر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم ناظمی جلال پیش از ظهر سه شنبه در آئین گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت در دبستان دخترانه مائده واقع در ناحیه منفصل شهری نایسر شهرستان سنندج ضمن تبریک دهه کرامت و روز دختر اظهار کرد: گرامیداشت این روزهای معنوی سبب خواهد شد تا میزان ارزش‌های یک مفهوم خاص و یا قشر خاص بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و جامعه نسبت به اهمیت آن بیشتر واقف شود.

وی افزود: روز دختر تنها خاص یک روز نیست بلکه باید در تمامی روزهای سال مقام دختر را به عنوان رکن حساس جامعه گرامی داشت و آن را مورد توجه قرار داد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان افزود: دختران امروز مادران آینده این سرزمین هستند لذا هر چه در توانمندی آنان امروز تلاش شود آینده جامعه به مراتب بهتر و درخشان‌تر خواهد بود.

ناظمی جلال همچنین ضمن تقدیر از زحمات فرهنگیان شاغل در این مدرسه عنوان کرد: خدمت در مناطق حاشیه‌ای دارای اجر است؛ و اگر چنانچه در مدارس این مناطق گفتمان مشترکی بین والدین و معلمان حاکم شو ارتقا کیفی مدرسه در تمامی ابعاد فراهم می‌شود.

وی در پایان سخنانش انسجام بین خانه و مدرسه، اعتقاد به ارتباط، مطلع بودن از امور جاری، حفظ حرمت طرفین، استمرار ارتباط، سازگاری و انتقاد پذیری، خوب و صریح صحبت کردن را از جمله شاخص‌های موفقیت بین خانه و مدرسه دانست و بر ارائه الگوهای صحیح تربیتی به دانش آموزان تاکید کرد.

گفتنی است؛ در این آئین با اهدا لوح یادبود به فرهنگیان شاغل در این مدرسه و همچنین هدایایی به دانش آموزان از همه آنان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6106057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha