۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۳:۴۸

فرمانده سپاه کاشان خبر داد؛

اعزام ۱۳۰۰ کاشانی به مراسم سالگرد امام خمینی (ره)

اعزام ۱۳۰۰ کاشانی به مراسم سالگرد امام خمینی (ره)

کاشان - فرمانده سپاه کاشان از اعزام یک هزار و ۳۰۰ نفر از مردم کاشان به مراسم سالگرد امام راحل خبر داد و گفت: ۳۶ دستگاه اتوبوس زائران را به محل برگزاری مراسم اعزام می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی عمومهدی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت سی امین سال رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته متقاضیان حضور در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) از شهرستان کاشان همانند سنوات قبل با اتوبوس به محل برگزاری مراسم اعزام می شوند.

وی از اعزام یک هزار و ۳۰۰ کاشانی با ۳۶ دستگاه اتوبوس به مراسم سالگرد امام خمینی (راه) خبر داد و افزود: خواهران و برادران با اتوبوس‌های در نظر گرفته شده از کاشان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ نفر از شهرهای آران و بیدگل، نطنز و اردستان نیز به محل برگزاری مراسم اعزام می‌شوند، ابراز داشت: هدف از این اعزام گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل، تجدید بیعت با امام راحل و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی است و امیدواریم که شرکت کنندگان در این مراسم استفاده حداکثری را از فرمایشات ایشان داشته باشند.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ نفر از شمال استان اصفهان به همت سپاه کاشان به این مراسم اعزام می‌شوند، گفت: سعی شده است تا بهترین اتوبوس را برای زائران به کار بگیریم تا در طول مسیر کمترین زحمت را متحمل شوند و پس از پایان مراسم نیز شرکت کنندگان به صورت متمرکز به کاشان بر می‌گردند.

کد خبر 4633145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha