۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۴

حبیبی در گفتگو با مهر:

برخی آزادکاران اختیاری تمرین می‌کنند/دو تورنمنت تا جهانی قزاقستان

برخی آزادکاران اختیاری تمرین می‌کنند/دو تورنمنت تا جهانی قزاقستان

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: آزادکاران ۵ وزنی که در رقابتهای انتخابی شرکت خواهند کرد با هماهنگی کادر فنی به تمرینات اختیاری مشغول هستند.

هادی حبیبی همزمان با آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان به خبرنگار مهر گفت: اردوی کنونی از روز ۱۶ خرداد ماه با حضور آزادکاران واجد شرایط و منتخب کادر فنی در خانه کشتی تهران آغاز شد که این مرحله از اردو تا روز ۲۶ خرداد ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی آزادکاران منتخب باید در روزهای ۶ و ۷ تیرماه در ۵ وزن رقابتهای انتخابی حضور یابند، کادر فنی تصمیم گرفت با هماهنگی های لازم به آنان این مجوز را بدهد تا تمریناتشان را بصورت اختیاری انجام دهند. بطوریکه این نفرات می توانند با حضور در محل برگزاری اردو تمرین کنند یا بصورت شخصی خودشان را برای رقابتهای انتخابی مهیا سازند که البته این موضوع با هماهنگی و نظارت کادر فنی صورت می گیرد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: کادر فنی تیم ملی در ادامه برنامه های آماده سازی آزادکاران تا رقابتهای جهانی، علاوه بر برگزاری اردوهای مختلف، حضور در دو تورنمنت بین المللی را هم در دستور کار دارد. بر این اساس تعدادی از آزادکاران منتخب اردو در روزهای ۱۹ تا ۲۲ تیرماه در رقابتهای بین المللی جام یاشاردوغو ترکیه به میدان خواهند رفت که این تورنمنت جزو مسابقات سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی است. سپس برخی از نفرات منتخب اردو را نیز در دهه اول مرداد ماه با اعزام به تورنمنت بین المللی لهستان محک خواهیم زد.

حبیبی در پایان گفت: ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان روز ۱۶ شهریور ماه اعلام می شود که کادر فنی سعی دارد بهترین و شایسته ترین نفرات برای حضور در این آوردگاه بزرگ جهانی که حکم گزینشی المپیک را نیز دارد، انتخاب شوند.

کد خبر 4634778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha