۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۰

کیوان خسروی:

راهبرد «مقاومت فعال» پادزهر همه تهدیدات است

راهبرد «مقاومت فعال» پادزهر همه تهدیدات است

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در واکنش به تهدید اخیر ترامپ گفت: دیپلماسی و گَزِش گزاره‌های متضادی است که تنها در مکتب ترامپیسم مفهوم پیدا می‌کند اما راهبرد مقاومت فعال پادزهر همه تهدیدات است

به گزارش خبرگزاری مهر، کیوان خسروی سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در واکنش به تهدید اخیر ترامپ گفت: "دیپلماسی و گَزِش" گزاره های متضادی است که تنها در مکتب ترامپیسم مفهوم پیدا می کند. آمریکا پیش از این با اتخاذ راهبرد یکجانبه گرایی و خروج از پیمان‌های بین المللی، منطق گفتگو و دیپلماسی را "گَزیده" و امنیت جهانی را مجروح کرده است.

وی افزود: ۴۰ سال است که آمریکا، ملت ایران را گزیده است اما پادزهر "مقاومت فعال" همچنان ایران اسلامی را استوار و امیدوار به پیش می برد.

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: ۱۶ تیرماه گام دوم کاهش تعهدات برجامی بر اساس پاراگراف‌های ۲۶ و ۳۶ و با چارچوبی که صرفاً جمهوری اسلامی ایران در مورد آن تصمیم خواهد گرفت آغاز می‌شود.

گفتنی است، ترامپ در واکنش به اظهارات رییس جمهور کشورمان در خصوص آغاز گام دوم کاهش تعهدات برجامی از ۱۶ تیر ماه، گفته است: ایران، مراقب تهدید کردن باش. ممکن است برگردند و تو را طوری بگزند که تا الان کسی اینطور گزیده نشده است.

کد خبر 4657801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha