۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۴۱

اعتراف عجیب زورگیران:

اگر مال باختگان مقاومت می کردند با سلاح سرد مصدومشان می کردیم

اگر مال باختگان مقاومت می کردند با سلاح سرد مصدومشان می کردیم

معاون مبارزه با سرقت های خاص از دستگیری ۲ سارق زورگیر با ۵۰ فقره سرقت، خبر داد و گفت: متهمان اظهار می داشتند اگر مال باختگان مقاومت می کردند مصدومشان می کردیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت های خاص در تشریح این خبر، بیان داشت: با ارجاع پرونده های متعددی مبنی بر زورگیری ۲ موتورسوار به اداره پنجم پلیس آگاهی از اواخر سال ۹۷، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات میدانی که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی انجام شد، تصویری از چهره متهمان به دست نیامد.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه در بررسی های پرونده های ارجاعی به دست آمد که سرقت ها توسط موتورسوار که یکی از آنها قوی هیکل می باشد، اتفاق افتاده است، عنوان کرد: در پایش های اطلاعاتی، موتورسواران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به اداره پنجم دعوت شدند.

وی عنوان کرد: متهمان در ابتدا منکر هر گونه جرم ارتکابی با همکاری یکدیگر می شدند که با شناسایی چهره آنان توسط مال باختگان، به سرقت در محدوده محله های سیزده آبان، خانی آباد، بوستان ولایت و نازی آباد و… اعتراف کردند.

معاون مبارزه با سرقت های خاص، افزود: متهمان در بازجوئی تکمیلی به ۵۰ فقره سرقت اقرار کردند و اظهار داشتند: در صورتی که مال باختگان در مقابل خواسته هایمان مقاومت می کردند با سلاح سردی که همراهمان بود، آنان را مصدوم و زورگیری می کردیم.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تا کنون ۱۶ تن از مال باختگان مورد شناسایی قرار گرفته اند و تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

کد خبر 4665257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آوستوراقیان IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
      0 0
      برخورد با این اوباش فقط با برخورد انقلابی بسیج ریشه کن میشه .